Aleks Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 jeg har varme i speilene mine på min e-36 coupe. men det er bare høyresiden som virker. har ikkje noe bruks anvisning til bilen min.. eller noe sted der d står hvilken sikring som går til hva.. d kan jo bare være en sikring men speilet kan jo oxo være defekt.. noen som vet hvor sikringen til varmen i speilene ligger? skulle visst d fort.. begynner å bli kaldt på vestlandet no.. selv om vi har hatt en mild vinter til nå
Storkaren Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 jeg vet ikke, men står det ikke på innsiden av sikringsboksen? bare et forslag:S kan jo eventuelt bare sjekke alle sikringene...
Schnellfahren Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 På forrige bilen min hadde jeg samme problemet. Kjøpte et nytt speil på hugger'n, funka som bare det.
Aleks Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Skrevet Januar 22, 2007 så hvis d ene speilet funger å d andre ikkje så er det som ikkje virker ingenting å gjøre m? er d bare en sikring som går på begge speilene?
Schnellfahren Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Ta det speilet som fungerer og sett det på andre siden for å se om varmetrådene i det fortsatt fungerer. Hvis det ikke gjør det er det bare å begynne å feilsøke.
kabeldeigen Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Ta å Ohm speilet, skal være en hvis motstand. Slik at det blir oppvarmet. Kan jo være et varmetråen er røket...
Bjørner Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Har samme problemet på min e39. Funker ikke på venstreside. Si fra hvis du finner ut noe.
Deep Dish Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Har samme problemet på min e39. Funker ikke på venstreside. Si fra hvis du finner ut noe. Me too.. Bare at det er høyre...
Aleks Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Skrevet Januar 23, 2007 ingen som vet hvor sikringene til dette ligger?
Torminator Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 Vet det er steingammel tråd, men fant du ut av dette? Fant ut tidlig en morgen at jeg ikke har varme på høyre speil...
steinar84 Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 som regel er det varmeelementet i speilglasset. enkelt å måle. bare å ta ut speilglasset å mål om det kommer spenning i de to ledningene som er kobla til speilet. er det spenning der kan man jo alltids måle motstand i varme elementet. om det er brudd. det er bare entynn tråd som går der, og den på en e36 har blitt fra 18-12år gammal så mange har gått av med pansjon. hehe
steinar84 Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 du bøyer det helt inn, tar fingrene bak og napper det ut med litt forsiktig makt. sitter på klips. i en sirkel. bruk hansker. NB! det er en viss fare for at speilet kan knuse.
Aleks Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2009 på min var det en sikring som var gåen mener eg å huske. lenge siden eg fikset det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå