Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har varme i speilene mine på min e-36 coupe. men det er bare høyresiden som virker. har ikkje noe bruks anvisning til bilen min.. eller noe sted der d står hvilken sikring som går til hva.. d kan jo bare være en sikring men speilet kan jo oxo være defekt.. noen som vet hvor sikringen til varmen i speilene ligger?

skulle visst d fort.. begynner å bli kaldt på vestlandet no.. selv om vi har hatt en mild vinter til nå:D

Skrevet

så hvis d ene speilet funger å d andre ikkje så er det som ikkje virker ingenting å gjøre m? er d bare en sikring som går på begge speilene?

• 2 years later...
Skrevet

som regel er det varmeelementet i speilglasset. enkelt å måle. bare å ta ut speilglasset å mål om det kommer spenning i de to ledningene som er kobla til speilet. er det spenning der kan man jo alltids måle motstand i varme elementet. om det er brudd. det er bare entynn tråd som går der, og den på en e36 har blitt fra 18-12år gammal så mange har gått av med pansjon. hehe

Skrevet

du bøyer det helt inn, tar fingrene bak og napper det ut med litt forsiktig makt. sitter på klips. i en sirkel. bruk hansker. NB! det er en viss fare for at speilet kan knuse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...