jcvold Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 leste i et blad at Schmiedmann i danmark selger,og monterer kompressor-kit til din e46 330. Infinitas TurboMex TM kompressor motorkraften øker fra 231 hk og 291 nm til 344-360 hk og 418 nm! dette tillsvarer hestekreftene til en M3. ganske fett! link http://www.schmiedmann.com/ klikk på "kompressor" fra styling/tuning menyen se på milmklippa! de grisekjører forbi verkstedet der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2007 noen biler her i norge som har benytta seg av tilbudet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Høres bra ut! Ellers så er esstuning.com seriøse,ligger i østfold. Les hva www.my330.com skriver. Bare skryt! Kult at det er norskt egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 vurderer en sånn når jeg skal kjøpe meg 330ci hadde hvert fett med 350 hk! cosworth killer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Var ikke fullt så kult for han svensken med E46 330xi touring og ESS kompressor hvor hele bilen tok fyr. Og det var visst pga kompressoren... Står sikkert mer om det på autopower.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 hehe,best å holde seg til Schmiedmann med andre ord? virker litt mer seriøse og har mer erfaring de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 ESS har jo holdt på lenge da. Men det var også en svenske som skulle ha kompressor i en E39 M5, og da brukte gutta over et år før de ga opp uten å gi eiern skikkelig beskjed. Masse rot, står en lang tråd om det på også autopower.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 virker litt mer seriøse og har mer erfaring de. Du har peiling skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Var ikke fullt så kult for han svensken med E46 330xi touring og ESS kompressor hvor hele bilen tok fyr. Og det var visst pga kompressoren...Står sikkert mer om det på autopower.se Jeg kjenner en som kjenner en som har hørt om en, kom med noe konkret før du kommer med sånn pisspreik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 Får ca 35 Hk mer ut av en 330 hos schmiedmann ,enn hos systemet til Ess. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Du vet jo absolutt ikke en jævla dritt om kompressortrimming av BMW les på andre forum og lær deg litt, så kanskje du finner ut at infinitas er den største dritten du kan sette på en BMW, ikke skjønner jeg hvorfor du fabler om dette du er ikke i nærheten av å eie en 330 engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Var ikke fullt så kult for han svensken med E46 330xi touring og ESS kompressor hvor hele bilen tok fyr. Og det var visst pga kompressoren...Står sikkert mer om det på autopower.se Jeg kjenner en som kjenner en som har hørt om en, kom med noe konkret før du kommer med sånn pisspreik. Rull inn geipen din tulling! Jeg har faktisk snakka med ham IRL (In Real Life) på Karlskoga om akkurat den episoden der. Jeg har også sett bilen i aksjon før den brant! F*en ikke komme her å beskylde meg for pisspreik sånn rett ut av lufta! Da får du heller spørre litt rundt saken først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Var ikke fullt så kult for han svensken med E46 330xi touring og ESS kompressor hvor hele bilen tok fyr. Og det var visst pga kompressoren...Står sikkert mer om det på autopower.se Jeg kjenner en som kjenner en som har hørt om en, kom med noe konkret før du kommer med sånn pisspreik. Rull inn geipen din tulling! Jeg har faktisk snakka med ham IRL (In Real Life) på Karlskoga om akkurat den episoden der. Jeg har også sett bilen i aksjon før den brant! F*en ikke komme her å beskylde meg for pisspreik sånn rett ut av lufta! Da får du heller spørre litt rundt saken først! Ta å pass den kjeften din, sånne små internettøffinger som har jeg lite til overs for, ta å møt meg hvor som helst i Oslo å si det opp i trynet på meg peewee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Ta å pass den kjeften din, sånne små internettøffinger som har jeg lite til overs for, ta å møt meg hvor som helst i Oslo å si det opp i trynet på meg peewee Å, har du problemer med å lese eller? Jeg er i Oslo btw... Nok drittslenging fra deg, nå kommer straks litt fakta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Jeg vet du bor i Oslo, si hvor og når Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå