Gå til innhold

kompressor til e46 330

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

leste i et blad at Schmiedmann i danmark selger,og monterer kompressor-kit til din e46 330.

Infinitas TurboMex TM kompressor

motorkraften øker fra 231 hk og 291 nm til 344-360 hk og 418 nm!

dette tillsvarer hestekreftene til en M3. ganske fett!

link http://www.schmiedmann.com/ klikk på "kompressor" fra styling/tuning menyen

se på milmklippa! de grisekjører forbi verkstedet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var ikke fullt så kult for han svensken med E46 330xi touring og ESS kompressor hvor hele bilen tok fyr. Og det var visst pga kompressoren...

Står sikkert mer om det på autopower.se

Jeg kjenner en som kjenner en som har hørt om en, kom med noe konkret før du kommer med sånn pisspreik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet jo absolutt ikke en jævla dritt om kompressortrimming av BMW les på andre forum og lær deg litt, så kanskje du finner ut at infinitas er den største dritten du kan sette på en BMW, ikke skjønner jeg hvorfor du fabler om dette du er ikke i nærheten av å eie en 330 engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke fullt så kult for han svensken med E46 330xi touring og ESS kompressor hvor hele bilen tok fyr. Og det var visst pga kompressoren...

Jeg kjenner en som kjenner en som har hørt om en, kom med noe konkret før du kommer med sånn pisspreik.

Rull inn geipen din tulling! Jeg har faktisk snakka med ham IRL (In Real Life) på Karlskoga om akkurat den episoden der. Jeg har også sett bilen i aksjon før den brant!

F*en ikke komme her å beskylde meg for pisspreik sånn rett ut av lufta! Da får du heller spørre litt rundt saken først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rull inn geipen din tulling! Jeg har faktisk snakka med ham IRL (In Real Life) på Karlskoga om akkurat den episoden der. Jeg har også sett bilen i aksjon før den brant!

F*en ikke komme her å beskylde meg for pisspreik sånn rett ut av lufta! Da får du heller spørre litt rundt saken først!

Ta å pass den kjeften din, sånne små internettøffinger som har jeg lite til overs for, ta å møt meg hvor som helst i Oslo å si det opp i trynet på meg peewee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...