mbrothe Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Som overskriften min sier, det gneller.. Og jeg begynner å bli lei Den ble bytta på garantiservice i november 06, så man skulle tro den var ok enda. Spraya litt WD40 på den, men effekten av den forsvant fort.. Også er det vel automatisk stramming også.. Hva skal jeg gjøre? Motoren er en M52B20. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 bruk annen spray. noe som heter høytempratur smøremiddel.eller HTS. det er noe seie greier. har jeg brukt på reima og nå har det gått 3 måneder og fortsatt ingen "gnelldring" tror det er blitt kjøpt på tess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 går ut i fra at det er en rellativt ny bil, siden det var garanti service?? vist det derrimot ikke er det, så KAN det være en mulighet for at ett av reimhjula er blitt slitt og fått feil "vinkel", jeg bytta to av reimhjula mine samtidig som jeg tok viskosekoblinga, hadde da skiftet reim og smurt med wd-40 tidligere, etter jeg skiftet har jeg ikke hatt noe lyder i fra reimene i det hele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2007 går ut i fra at det er en rellativt ny bil hehe, neida, bilen er en 96 modell, og har gått ca 170.000km. Hva kosta den reprasjonen du gjorde? hvordan finner jeg ut hvilket av hjula som er utslitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Jeg kjøpte meg en spray som visstnok skal være egnet til denne bruken på Torshov. Det står bare "reimspray" på den. Ble kvitt litt svakt gnelder med den jeg i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Har hatt samme prob på min318 touring..løsnet multiremmen og kjente etter på de to aktuelle hjulene(de to glatte plasthjulene..den ene er et frittstående løpehjul øverst over dynamoen,den andre sitter på remstrammeren.)Fant slark i det ene,samt at den hadde en gnisselyd.. og byttet det!Tror det kostet 250kr på Mekonomen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå