Bimmerhansen Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Hei vurderer å skaffe meg en 316i compact- 1996 mod. noen som har noen erfaringer om denne bilen? klassiske feil jeg bør se etter? er det bil å satse på? går de bra? gøy å leke med;) hehe
336mik Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 316i drar jo ikke akkurat skinnet av pølsa,men som vinter bil er den faktisk positivt morsom og sportslig å kjøre. Er vel også m43 i 96`,så den skal ikke by på så store bekymringer.Eneste jeg fant som feil med bilen til dama var kjølevifta,og sentral-låsen.
JE Motorsport Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Bærekuler er dårlige som på alle E36,utenom M3. Sjekk også de store foringene opp mot gulvet foran på bærearmene bak,de sprekker gjerne etterhvert
lagrinn Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 jeg hadde en 98 mod får en liten tid tilbake, angrer litt på at jeg solgte den faktisk, jeg sleit med bærekuler og sentrallåsen. samt antispinn/abs. men jeg vill si det er en helt grei bil, pent interiør i dem også, litt e30 preg
kentivar Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Jeg har en 95mod 316 compact.. morro bil og leke med på vintern steike god bil og kjøre og peis på! Vurderer faktisk og selge min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå