borte Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Jeg trodde vi var enige her jeg mann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Jeg blir egentlig litt irritert her nå! Du sa til meg at jeg vi hadde en avtale på at jeg skulle kjøpe denne. Du skulle EGENTLIG ha sendt meg denne fanger'n fredag den 19. Januar. men, siden du selv ikke hadde penger til å legge ut for frakta. Så lurte du på om jeg kunne vente. Og da reagerer du med å lage en NY salgstråd på fanger'n hva er det for noe a? trodde solgt var solgt jeg?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Tydeligvis ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2007 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2007 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Er lite interessert i å sende i oppkrav siden jeg har blitt "lurt" så mange ganger og har vært nødt til å dekke frakt og alt selv! Dette har jeg sagt til deg tidligere! Så hvis du er interessert må du overføre penger først! DA har vi en deal..! Du er den mest useriøse jeg har vært borti på dette forumet! Du sa selv at du skulle sende fanger'n Fredag den 19 Januar TIL MEG. men, så sendte du meg PM her og sa: Hei du! Har vært rundt omkring å kjøpt meg deler til BMWn min i helga og har blakka meg helt.. Eventuelt må du vente til jeg får penger igjen, eller så kan du overføre penger til meg for fangeren, så sender jeg pakken når pengene er på konto og deretter kollinummeret via sms til deg? Jeg svarte med at jeg kunne vente. Dermed oppretter du en NY salgstråd for den delen du har solgt meg. men, siden DU er blakk. får ikke DU sendt den med posten Nei, du får selge den til noen andre. Dette her ble for useriøst for mitt vedkommende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 jeg vil heller kjøpe et produkt av en person som det går ann å stole på. selv om produktet er dyrere. enn å kjøpe denne her av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Hva er det egentlig med denne greia med at folk skal ha betalt på forskudd? Er ikke mye tillit igjen blant folk.. Hvilken garanti har kjøper for han/hun mottar varen etter at overføring av penger har funnet sted? INGEN!! Hvis selger går med på å sende varen i oppkrav er det ingen som taper noe, i verste fall må selger bare legge ut varen for salg på nytt (og betale Posten noen få ører i avgifter). Jeg skjønner at det finnes en del useriøse kjøpere der ute, men da må selger informere om at oppkravssending ikke er mulig. Men det er nok mange som ikke gjør det for å få mest mulig bud. Lang tråd det her, vil bare si en ting: jeg gjør ALLTID opp for meg! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå