330xi Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Heisann! Skal montere kompressorkit fra ESS på bilen min, og i den anledning må jeg programere om styreenheten. Men lurer på om det er mulig å få kjøpt en en anen styreenhet noe sted slik at jeg kan beholde den orginale, og heller omprogramere den gamle?
Ellingsen B. Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 De bare omprogramerer den gamle. Er vel ikke vits å kjøpe en ekstra? Ønsker du å demontere ESS kittet så bare omprogramerer de styreenheten igjen til sånn den var.
330xi Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Skrevet Januar 22, 2007 Det vet jeg, men siden jeg skal montere kitet selv så må jeg sende styreenheten inn til dem. Ville bare spare litt tid på å ha en ferdigprogramert enhet liggende klar til den dagen jeg skal montere....
Ellingsen B. Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Ok. Er vel billigst å sende den til dem? En ny styreenhet koster vel flesk og det er ikke så lett å få tak i til 330 vil jeg tro, men det kan jo hende at ESS har en liggende?
330xi Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Skrevet Januar 22, 2007 Ja det kster skkert en hel masse, men tenkte bare jeg skulle sjekke om det kunne være overkommelig.... Ser du allerede har kit fra ess, fornøyd? Hvordan er støynivået fra kompressoren?
Pedi Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 Nå har ikke jeg inngående innsikt i E46, men jeg tør nesten å påstå at hvis du kjøper deg en ny eller brukt styresentral til den bilen din, så vil den ikke starte. Styresentralen som står i bilen din er linket til diverse andre sentraler i bilen, og det er ikke bare til å bytte om sånn helt uten videre. Dette tilfellet hadde jeg nettopp selv på min 530d. Jeg måtte få ny programvare fra BMW til styresentralen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå