Gå til innhold

Selger 91 520i 24v


Hitokiri
 Share

Anbefalte innlegg

På grunn av overgang til 7-serie, selger jeg min 520i.

Bilen er i original stand. 255/40/17 bak, 235/45/17 foran sommerdekk, lettmetall. 195/65/15 vinterdekk, nye i slutten av oktober 2006.

Pioneer CD/radio. Det følger også med en boks til AUX-inngang, men denne er ikke montert.

El. speil, hengerfeste.

Alarm med fjernkontroll til sentrallås, startsperre.

Følgende er ikke tipp-topp:

Noe rust på innsiden av dørene, spesielt på førersiden.

Kilometerindikator-display lever sitt eget liv. Viser riktig stand, men noen av "pikslene" kommer og går.

Varmluftsapparatet blåser kaldt eller glovarmt. Dette er trolig en simpel jobb å fikse, og jeg regner med å ordne dette selv i løpet av uken.

Dårlig håndbrekk. Trolig bare å stramme wire.

All (så vidt jeg vet) servicehistorikk følger med. Bilen ble EU-godkjent i juni 2006. Da ble høyre bremserør bak skiftet, simmerringer kardang, simmerring girkasse (bak), skiftet begge stabbstag foran.

Oljeservice med helsyntetisk olje utført 09.06.2006.

Nye bremser foran, skiftet denne uken.

Bilen har gått ca 270 000 km.

Det er pant i bilen, 32000 kr. Dette løses inn så snart bilen er solgt.

Jeg ser for meg at jeg får 40 000 kr for bilen, siden en bruktbilhai var villig til å gi meg 35 000 for den i innbytte. Men så stoler jeg ikke på bruktbilselgere, og vil heller selge den selv ;)

Bilen står i Bergen. Om du vil se på den, så gi meg en heads up, så jeg får tid til å vaske den først :D

Mobil: 97765017

Marius Valle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten: Dette trengs vel uansett ikke å skiftes i mindre intervaller enn hver 5000 km?

mulig det er et personlig valg, skal ikke legge meg opp i det :) Men jeg skifter olje stort sett nesten hele tiden

hehe..

har du noen bilder av bilen din? alltid kjekt i en annonse, høres veldig fin ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ikke bilder. Snøen lavet ned for første gang på evigheter i dag, akkurat når jeg skulle ta bilder :)

Skal se om jeg klarer å rote opp bildene fra salgsannonsen til forrige eier.

Angående olje, så har jeg ikke kjørt bilen 5000 km enda. Kjøpte denne i fjor høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...