tobben! Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Fant ei fin side her: http://www.jimmy540i.com/bmwnightmare.htm Sikkert vært oppe før denne, men det er sikkert mange som ikke har sett den også, unner alle denne Er jo sidevis med skjendede bmw`er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Mye harryvinger der må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2007 Ja, det er så mye stygt på den siden der at det er helt utrolig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Oi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Enda en Oi Slå meg heller helseløs med et balltre enn å gjør noe slikt med en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2007 Ja, den der bla. er virkelig noe fatter ikke at det er mulig å bruke energi på å lage noe så stygt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 tror det der er den styggeste sylingen jeg har sett.. spesielt frontspoilern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Tredje og siste Oi Skal ikke fylle tråden med bilder, folk kan ta en titt selv, men måtte poste det som ga meg hakeslep til de grader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Henger meg på her jeg: OI! Dette her var grusomme saker! Tenk å ødelegge en bil så fullstendig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Ok, en siste som sikkert får en stakkars designer til å snu seg i grava. (Kan skimte noe som ligner en e34 under all plasten) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Har vore oppe før den sida der ja... I tillegg til dette har du jo alltids Varför måste dom? på autopower.se Det som er veldig merkelig er all den tiden (og pengane) nokon av desse folka brukar på å gjere bilane sine så unike (les:stygge) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Sånne vinger gjør Bilen grise stygg... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Nei Nei Nei!!! Det er helt utrolig at noen kan finne på å sette på noe slikt! Det går en E39 i Oslo med vinger overalt, alt er jalla selvfølgelig, gremmes hardt hver gang jeg ser den! Slike folk skulle fått konfiskert bilene og omplassert til entusiaster som kunne gjort bilen en verdig BMW igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Mange av bilene kunne passa i Star Wars eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Enda en Oi Slå meg heller helseløs med et balltre enn å gjør noe slikt med en bil. Det er ikke engang en BMW, så hvorfor den er på den siden forstår jeg ikke. Det er en Lexus LS400/Toyota Celsior fra begynnelsen av 90-tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå