Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jadda, er jo egentli antall hester nå som er relevant. 177 er nok bare antatt fra chip montøren, tviler på at det blir 177 hk på bakhjula, ut av en orginalt 136hk's motor. Men uansett, rett skal vær rett liksom, litt prinsipp sak å si ifra om slikt. Selv om jeg på ingenmåte er en kranglefant.. får psyke meg opp litt, og ta en telefon.. 8)

takk takk! :D

Skrevet

Bra at du har tatt vare på annonsen.

Om selger skulle komme og påstå at andre opplysninger er gitt, utenom annonsen, må nok han bevise at denne informasjonen har kommet fram til deg som kjøper.

Hjelper lite å bare si det i etterkant.

Lykke til :D

Skrevet

Beklager å måtte skuffe deg, men du har tvilsomt 177hk, og iallefall ikke på bakhjula. Jeg kan tenke meg at du har sannsyligvis mellom 160 og 165 hk i motoren nå (+-25 hk effektøkning). Min egen bil, E39 530d fikk 26 hk mer ca ved omprogrammering (fra 184 til 210) - og dette er jo en motor med sannsynligvis mer potensiale enn en 520d?

Skrevet

Som sagt tror ikke jeg heller jeg har 177hk på bakhjula. Kjenner det er godt drag i den, uansett gir, og slipper å gire på forbikjøringer osv. Er egentlig ikke om å gjøre å ha mest mulig hest, så lenge jeg har nok :)

Og så lenge selger sier 177 hk, så kan jeg med god samvittighet si det videre om noen kompiser skulle spørre.. 8)

Spør de hva jeg har ut på hjula, er det bare å trekke på skuldrene, å ikke vite noe :):lol:

Når det kommer til "erstatning" for feil informasjon i annonsen, lurer jeg en del på hvilke krav jeg skal komme med. Kan jo ikke kreve så enormt mange tusen for det, men.. greit å ha noe konkret i bakhode før jeg ringer.. noen forslag ? så for meg kanskje 5 høvdinger tilbake eller noe. (av en tot. sum på 220.000,-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...