rayman85 Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 er det noen som har en løsning på hva jeg kan erstatte med kassetholderen i midtkonsollen på e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Dobbel koppholder, askebeger og myntholder. original bmw-del, selges bla hos koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerbabe Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 jeg reiv bare ut "innholdet" i kassett holdern på gamle bilen,lakka den å brukte den som oppbevarings boks:P ble bra det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayman85 Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2007 jeg reiv bare ut "innholdet" i kassett holdern på gamle bilen,lakka den å brukte den som oppbevarings boks:Pble bra det;) det er det jeg har gjort, men den er så løs, kommer litt borti den så detter den bare av... passer et armlene på denne bilen, eller må jeg da kjøpe komplett hele midtkonsollen. det blir jo fort dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Eg skrudde ut restene etter holderen. Så tok eg ei vanlig 6 cm brei golv list for husbruk. Skjærte den i passe lengde og runda kantene. Så kledde eg den med svart stoff av den typa du får kjøpt i alle bilstereobutikker. Så fikk eg et fint oppbevaringsrom til telefon, kortholder etc. Tok meg kanskje 15-20 min å lage den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snibel Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Jeg brukte en skrutrekker og trøkka ut "dytterene" og fjærene av holderen. Litt kidnapperteip mot knirking og jeg har et genialt lite belystoppbevaringsrom til stash, være seg våtservietter, kvitteringer, kaffekort, mpg-caps, haker for cd-spiller, antenneadapter etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå