Sindregutt Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Hva må til ? Jeg har 525 motor klar til 520`n. Det er en 24v motor 525 motor fra samme årsmod. Fra før av har jeg 540 bremser, m5 diff og den er senket/stivere.. Sindre
Sunspec Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Det sitter annen bakstilling på 525. Også er det ventilert skive foran på 525. Bremsene bak er like. Det sitter også en annen kasse på 525. Det var det jeg kom på i farta.
weheeE34 Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 ta deg en telefon til det lokale veivesenet, ingen som kan gi deg noe nøyaktig her tror jeg, det kommer an på hvem som skal godkjenne bilen, sur gammal gubbe kan by på problem, mens en annen kan være litt mer grei, men sørg for å få det skriftlig, så slipper du mye tull den dagen du trapper opp uttenfor med bilen, i beste tro... eventuelt snakke med en bmw forhandler/ verksmester på bmw verksted, utroli hvor mye de kan være behjelplige med...
Stephan.s Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Du trenger dog strengt tatt ikke å godkjenne den. Er ingen synelige forskjeller på m50 2.0 og 2.5 literen. Eneste er vel å ta av toppen og måle, og det har de vel ikke lov til ved eu godkjenning. så du kan nok tøffle rundt med en ureg 525 uten problemer etter det jeg vet. Men har du en annen grunn for å godkjenne kan jeg nok ikke hjelpe deg
Sindregutt Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Skrevet Januar 23, 2007 Ok, får ta noen telefoner.. Grunnen til at jeg ivl godkjenne er fordi det er vel litt mer populært ved salg? MVH Sindre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå