hav Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Hei Vurderer å gjøre innbytte av min E39 med en E36 cab. Bilen har følgende specs: År: 1996 modell : 318i cab km: 110.000 farge: valgfritt (skal hel lakkeres) -4xel vindu -el.cab -2x setevarmer -alarm -beig skinn -digitalt klima -helt nytt m3 styling påmontert nå nettop -m3 speil helt nye på montert nå nettop Bilen er et pusseobjekt,legger ved bilder.Vil gjerne høre meninger om hvor mye bilen er verdt og hvilken ting bør jeg se på angående som er standard feil på disse bilene. Bilen blir levert til meg fikset,altså komplett m3 styling på originalt,m3 speilene fikses,sidekjørt settes på,nye lykter foran settes på,baklyktene er byttet.Bilen blir levert klar for lakkering = altså han pusser ned bilen.jg betaler for lakkeringen.Bilen blir levert over etter EU godkjenning. Takker som alltid for deres hjelp Mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Hva slags E39 har du da? Det er litt vesentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2007 Hva slags E39 har du da? Det er litt vesentlig... Hei Jeg var faktisk ute etter å bare vite ca pris på caben.. mn jg har E39 md facelift lykter og ny lakk som r 3 år gammel.Utgaven md minst utstyr,men r strøken utvendig og innvendig. 96 modell 520i manuell.kjørt 177.000km, skinn,2sone klima,setevarmer,2xelvindu,sotet vinduer. mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Jeg hadde ikke byttet en E39 520i inn i en E36 318i cab, men men. Da skulle jeg hatt mye penger imellom iaf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 Jeg hadde ikke byttet en E39 520i inn i en E36 318i cab, men men. Da skulle jeg hatt mye penger imellom iaf Hei Jeg skjønner deg godt..men ikke mye verdi igjen å E39,jeg har den simpleste utgaven.. hvis jeg bytter så kan jeg kansje tjene litt på det men er nokså enig med deg.. men får ha det litt morro i sommern da mvh hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Jeg tror jeg skjønte svaret ditt SMS språket bør du holde til mobilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 Jeg tror jeg skjønte svaret ditt SMS språket bør du holde til mobilen din Hei LOL Hehe tenkte ikke over at sms språket ble så vanlig :S og jeg skriver ikke så veldig mange smser,ringer for det meste Teksten er endret NB! grubler over så lite respons for en nybegynner som ønsker å høre om hvordan E36 cab er...hmmm.. mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Cabn ser jo grei ut bare den får en shine. Den har "riktig" utstyr. Den er vel verdt 80-90k? Spørs jo hva som må fikses. En 96 520i idag er desverre ikke mye verdt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 Cabn ser jo grei ut bare den får en shine. Den har "riktig" utstyr. Den er vel verdt 80-90k? Spørs jo hva som må fikses. En 96 520i idag er desverre ikke mye verdt heller. Hei Caben blir levert ferdig til meg med m-styling,speil,nye klarglass lykter med blink foran og nye baklykter og ferdig lakkert i ønsket farge. Den blir også EU godkjent.. regnet med at burde få mer verdi,nærmere 100k da :s mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå