Anderslien Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Jeg bare lurer på hva som må til for å sette på turbo på en M50B20 motor? Hva må forsterkes for at dette skal holde? Hvis noen regner ut totalkostnad på alt, så hadde det vært supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Nå er ikke jeg noen turboguru, men alt kommer ann på hvor mye effekt du vil ha ut av det det... om du bare lader opp til 0,6 bar (max) vil det kunne holde å kjøre med orginal motor, kanskje ikke så altfor lenge med hard kjøring men... og da vil effekten ved 0,6bar bli ca. 240hk... Du får kjøpt ferdige kit å dette fra 10-12000 og oppover... men er nok mange som vet dette mer eksakt enn meg her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2007 Nå er ikke jeg noen turboguru, men alt kommer ann på hvor mye effekt du vil ha ut av det det... om du bare lader opp til 0,6 bar (max) vil det kunne holde å kjøre med orginal motor, kanskje ikke så altfor lenge med hard kjøring men... og da vil effekten ved 0,6bar bli ca. 240hk... Du får kjøpt ferdige kit å dette fra 10-12000 og oppover... men er nok mange som vet dette mer eksakt enn meg her inne.. Jeg trenger ikke å gjøre noen ting? Bare å manifoil og sånne greier? Hvor får jeg kjøpt dette turbo settet? Hvis jeg ønsker sånn ca. 200hk, så trenger jeg ikke mer enn 0,4 eller 0,5 bar i trykk da? Da holder alt vel bra? Er det toppen som er svakheten, eller? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esben86 Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 hvorfor begynne å montere turbo? første som ryker da er kardangen og i tillegg må du skifte til 525 M50 eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 hvorfor begynne å montere turbo? første som ryker da er kardangen og i tillegg må du skifte til 525 M50 eksos Javel? Og hvor får du det fra? Det betviler jeg sterkt, det er ikke før du skal opp på 3kg i ladetrykk at kardangen begynner å bli et problem, er nok endel andre steder som svikter før dette. Og det med eksosen, tviler også på at en m50 b25 noen gang vil passe på en turbokonvertert m50b20. Ikke meningen å være kvass, men i mange tilfeller ser jeg dette, noen spør om noe, også slenger en annen ut en kommentar han ikke har verken kunnskap eller bakgrunn til å stå for. Og dette er blir da veldig feil for en som i utganspunktet har et spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Adekk her inne selger vel slike kitt... sjekk ut link til webshop/nettside på høyre side her under styling/tuning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå