BimmerKing Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Jeg lurte egentlig bare på om jeg må betale årsavgift nå, dersom jeg skal omregistrere en bil nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Kun omregistrering frem til 15.3 Etter dette må års avg også betales ved registrering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2007 Oki... Takker.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Kun omregistrering frem til 15.3 Etter dette må års avg også betales ved registrering Ja, HVIS det er skilter på bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Kun omregistrering frem til 15.3 Etter dette må års avg også betales ved registrering Ja, HVIS det er skilter på bilen... ja selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2007 Det er skilter på den ja... Så mao så er det bare omreg som skal til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 jupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2007 Ok... Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå