P.I.B Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 Har ikke bygd motoren selv, Petter Vikan og Tore "topplokk" står bak den. Petter begynner vel på Strandveien Auto nå (februar), og det er jo bra Har sett bilen "live" og det meste er veldig tøft og bra gjort. Synd ikke alle lakkeffektene kommer frem på bilder...
gaasen Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Skrevet Januar 25, 2007 Var det dyrt for ett sånt sett? stor sak å montere? Forhandler slike sett, priser fra ca 19000 og oppover etter hvilket utstyr en kjøper (f.eks digitale målere, bedre ventiler, størrelse på tank og kompressor) Er noe arbeid å fikse det ja.. Bolt on foran, men bak må man sveise på braketter.. Plus en god del kabler til målere og brytere Blir noe ekstra med digitale målere til alle belgene og tanken
gaasen Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Skrevet Januar 25, 2007 ser du sier at den er breddet i bak kant..hvor mye er det snakk om? ser liksom at det forsatt passer helt fint i forhold til støtfangeren bak...er den og breddet kankje? ikke veldig mye, ca 2,5 cm kanskje på hver side Snitta opp fra skjermen og bakover til hjørnet Så jekket vi dette ut og sveisa inn nye biter. Mulig jeg har bilde av det Ble ikke verre enn at vi tøyde bakfangern der den går sammen med bakskjermen.
rel0ad Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 Kan du ikke legge ut alt du har av bilder da;) er jo en prosjekt tråd:) fra byggingen og sånt
Mauro Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 Så denne bilen på rudskogen i fjor Detaljene i lakken kommer ikke frem på bildene føler jeg. Lurer på om bilen ville blitt enda fetere uten den modda froten, å baklyktene. Å noe jeg har lurt på en stund. Hva koster de felgene der ? Å hvor kjøper man det merket?
gaasen Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 Så denne bilen på rudskogen i fjor Detaljene i lakken kommer ikke frem på bildene føler jeg. Lurer på om bilen ville blitt enda fetere uten den modda froten, å baklyktene. Å noe jeg har lurt på en stund. Hva koster de felgene der ? Å hvor kjøper man det merket? er persoling ikke i tvil om at fronten og hekken ble mye bedre som de er nå istedet for orginalt. Asamti er luksushjul fra usa. Ett av de populære merkene rapperne bruker. Veil pris er ca 70.000-80.000 inkl dekk (vi betalte ikke så mye grunnet spons). Er nesten ingen importører i norge etter det jeg har forstått (har ikke lett)
gaasen Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 Har ikke bygd motoren selv, Petter Vikan og Tore "topplokk" står bak den. Petter begynner vel på Strandveien Auto nå (februar), og det er jo bra Har sett bilen "live" og det meste er veldig tøft og bra gjort. Synd ikke alle lakkeffektene kommer frem på bilder... Tror han allerede har begynt æ.. Vanvittig peiling han..
gaasen Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Skrevet Januar 27, 2007 LUFTSENKINGA OMBYGGING AV BAKEN BYGGING AV DØRTREKK http://i132.photobucket.com/albums/q6/geir1980/IMG_1649.jpg MOTORN PÅ TUR INN, GRENRØR OG TURBO ER BYTTET ETTER DETTE BILDET HRDTOP MÅ EN HA NÅR MAN HAR SPARKA UT KALESJEN 200 AMP STINGERDYNAMO PÅ 14,4 volt VÆRSTINGSUBBER, STROKER PRO, 37 KG PR. STK, MEMBRAN LAGET AV KARBON! (20 PAKNING STÅR VED SIDEN AV SUBBEN) KASSEN ER FORSTERKET MED ET JARN SOM STABILISERER KASSEN SAMMEN MED CA 10 VINKELJERN BLIR LITT KABLER MED SÅ MASSE TVER OG HØYTTALERE
gaasen Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Skrevet Januar 27, 2007 DETTE VAR MYE MYE ARBEID!!! BYGGING AV DØRTREKK Ikke bare bare å få ALT til å treffe..
Andreas 750iL Skrevet Januar 27, 2007 Skrevet Januar 27, 2007 En go del arbeid som er lakt ned her ja... Har du noe pris på den stingerdynamo'n eller link?
rel0ad Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 dette var bra, måtte brukt mye tid på denne bilen.
gaasen Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Skrevet Januar 29, 2007 er det din bil gaasen? Den er min og sivert fra automote sin.. Vi fant ut at det var eneste måten å få råd og nok tid til å gjenomføre det. Er deler for ca 600.000 på den.. Brukt to år på å få den ferdig, men to det veldig med ro i starten
Søreng Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 Meget gjennomført! Her er det lagt ned mye arbeid og sjel! Bare synd jeg ikke fikk sett den da jeg var oppe der
gaasen Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Skrevet Januar 29, 2007 Meget gjennomført! Her er det lagt ned mye arbeid og sjel!Bare synd jeg ikke fikk sett den da jeg var oppe der Hvem er du da? Vært på verkstedet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå