gaasen Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Skrevet Juni 14, 2007 Er nok så enkelt som ikke prioritert foreløbig ang panserløftere
gaasen Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Skrevet Juni 14, 2007 Har OT spørsmål.. Er m3 cabben i bilsport på dette forumet? Er det ikke den blå med lummabreddinga og den helt forferdelige thorshovvingen bak? (Pen bil, bare vingen jeg syns er megamalplassert)
Boddiz Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 SATAN. Dette er helt S-Y-K-T. Helt rått gaasen! Egentlig så er ikke sykt og rått ord som er beskrivende nok, men men..
Stian Skrevet Juni 15, 2007 Skrevet Juni 15, 2007 Har OT spørsmål..Er m3 cabben i bilsport på dette forumet? Er det ikke den blå med lummabreddinga og den helt forferdelige thorshovvingen bak? (Pen bil, bare vingen jeg syns er megamalplassert) Her Geir.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... sc&start=0
gaasen Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Skrevet Juni 17, 2007 Der var den ja.. Ikke værst å komme i bilsport da
Testpiloten Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 Nei nei nei nei!! Ha gått av beina på løftebokken te hanj Sivert no!?
berntsen Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 Ikkje ofta eg legge innlegg på vanlige tråder men fyddå meg.. Kondolere.
kvalaracing Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 Har vert ute for noe av det samme selv... Den der svir. Kondolerer
smez Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 hva skjedde her noen som har slurva eller har bukken gitt detter?
Stephan.s Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 hva skjedde her noen som har slurva eller har bukken gitt detter? Er en annen tråd her om hendelsen. Var en treklåss som ga etter Utrolig kjipt.
RoaldJ Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 Ser da ut som det er labben på løftebokken som har gitt etter på det øverste bilde da. (har ikke lest den andre tråden) dette er SKIKKELIG triste saker!! (bilder fra Gatebil.no) Håper dette går an og reparere.
RoaldJ Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 da har jeg lest den andre tråden (fant den ikke med først) ble den rammesjeiv også?
gaasen Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Skrevet Juli 30, 2007 Takker for kondolansen folkens.. Er rimelig ufattelig ja.. 2,5 år med bygging.. Skulle på bjørnstad på bremsing dagen etter dette skjedde, var eneste som stod igjen bortsett fra småplukk. bilen er ikke rammeskjev, men den har fått seg en liten trykk på bakskjermen på passasjersiden i hjørnet og må nok trekkes litt i der. Og i og med att rompa på bilen er bygd om til e46 vil det nok bli en del arbeid der. Ellers må vi nok kaste dørene og få tak i nye, det er ikke så mye jobb selv om vi må shave listverk. Men den store utgiften blir nok lakkeringa.. Hvis vi ordner den opp igjen, vurderer muligheten til å selge den i biter. Vi har ikke fått snakka noe om det ennå. Hvis den blir bygd opp igjen, er det nok store sjanser for att det blir ny lakkjobb på hele bilen. Vi går vel i tenkeboksen en månedstid tenker jeg, mulig vi ser litt etter sponsorer som kan spytte i noen kroner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå