kukkhue Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 vell jeg har jo festebrakketene men mangler ledning. er det det som er ettermonterings kittet består av ? finner forresten ikke noe ledninger på GS
-Anders- Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 du har knappen inne i bilen også? vet desverre ikke hvor du har rota bort ledningene dine Ta en kjapp tlf til gs og hør om de selges løst da.
kukkhue Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 knappen??? bilen er tysk innport så det er en rund bryter på venstre side som jeg må skru på for å få lys. Kjøpte bare lysene og festene. Tenkte kansje jeg kunne koble dem til kjørelys ledningene ved hovedlyspæra...
toomas Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 de tåkelysa koster 379 fra bilthema med braketter. for de som har lyst på men ikke har fått kjøpt her nå. sammboern kjøpte derifra og de var i god kvalitet of passa rett inn i bmw brakettene som satt der fra før. og hvis noen mangler braketter har jeg da to som jeg gir bort ved henting om noen er interessert
kukkhue Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 har en knapp ced siden av lysbrytern, det lyser også opp på dashbordet når jeg trykker på'n. Er det denna brytern som e rtil grøftelysa ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå