-Anders- Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Noen som har testet dette, eller denne? http://www.biltema.no/products/product. ... emId=87337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andymac Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Den er ikke så veldig mye å skryte av, for å si det sånn.. Får ikke ut alt, og det tar skikkelig lang tid, og blir bare griseri. Har prøvd på båten min, og da var det det beste alternativet, men bare fordi man må ta ut hele motoren for å komme til bunnpluggen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2007 Okej! Tenkte bare det kunne vært en praktisk erstatning for den gode gamle metoden.. Men det virket litt for enkelt. Denne typen koster jo kun 189,- da, så kan vel ikke vente det helt store resultatet. -mulig det er dyrere typer der ute et sted også som er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Og du må ha et beinest mulig peilepinnerør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andymac Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Jeg har sett andre varianter, men det er kun denne jeg har testet. Kommer ikke til å bruke den på bilen min, for å si det sånn! Ved å bruke "gamlemetoden" er du hvertfall sikker på å få ut all gammel olje.. Litt OT, men til å få ut vann av motoren etter at båten har ligget under vann funker den bra til.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå