Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ztemmer...

Vet ikke om jeg vil by mer enn 1000 faktisk, for jeg skal nok innom Tyrkia i sommer eller vinter. Og ta en tur på samme plass som jeg kjøpte MC-jakka mi. Og hvis denne jakka passer deg Irene, så lurer jeg på om den er litt mindre enn str. 36? For dama mi er size 36, men synes å huske at hun er litt høyere enn deg? Hmmm....

Skrevet

er den mindre enn 36? da trekker jeg budet mitt.for 36 tror jeg egentlig er kanskje lite til hun til meg.fant samme jakke i holland i en str. større så tar den istedet. :)

Skrevet
er den mindre enn 36? da trekker jeg budet mitt.for 36 tror jeg egentlig er kanskje lite til hun til meg.fant samme jakke i holland i en str. større så tar den istedet. :)

Ehhh.... Du må ikke ta dette helt for gitt. Jeg synes bare å huske at hun er litt mindre enn dama mi, men hun vet nok best hva størrelse som er hva. Jenter vet best sånn, og dette var ikke meningen å ødelegge noen budrunde for Irene. Hvis hun mener at den er 36, så er den nok det.

Skrevet
jeg går for den andre lell,så er jeg sikker.

Du bør gjerne høre med eiger av jakken, Irene, som faktisk vet hvor stor den er. Det kan jo være at den jakken aldri har vært på henne...

Du har jo faktisk lagt inn bud her, glem ikke det.

Skrevet

bud ja,men bud runden varer tli onsdag.har jeg trukket meg etter den har vært færdig og jeg har hatt høyeste,så har det vært feil,men ikke når den fortsatt pågår. du kan da være gla du for nå kan jo du ta sjansen istedet for henge deg opp i det her.

Skrevet
bud ja,men bud runden varer tli onsdag.har jeg trukket meg etter den har vært færdig og jeg har hatt høyeste,så har det vært feil,men ikke når den fortsatt pågår. du kan da være gla du for nå kan jo du ta sjansen istedet for henge deg opp i det her.

Feil blir det uansett å trekke seg når en har det høyeste budet. Les/spør før du byr da, det er ikke verre!

Skrevet

Hvis hun mener at den er 36, så er den nok det.

Og det mener jeg enda. 34 er som regel for lite til meg.

• 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...