HappyHenke Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Kom over denne bilen på finn.no her om dagen, og merket meg med en gang vader interiøret i svart og rødt. Har aldri hørt om denne fargekombinasjonen før. http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=9210308&reference=8/921/030/8_347071805.jpg Synes det så ganske tøft ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Det så bra ut i rød bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Blir vel ikkje levert slik orginalt tror eg,kun ensfarga(sort,beige,krem osv) Er sikkert laget slik hos en salmaker eller noe,de syr om seter veit eg. Har sett E36 med blått/kvitt interiør også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 stilig da! noen som vet hvor mye div. salmakere tar for en slik jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Veldig mye.. Om du ikke da kun skal ha trekt opp det midtfeltet på sitteflate og rygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Det er ett individual-interiør. Har sett flere med rødt interiør, og noen med gult interiør. Fint når det er nytt/velholdt, men det blir fort stygt/missfarget hvis det ikke tas vare på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Trudde det kun var sømmene du fikk med andre farger på Individual,og ikkje trekket?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå