Toro Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 Førerdøra hadde frysi igår, og idet jeg skulle ta i litt ekstra sa det bare SPOING, og der stod jeg med håndtaket i hånda. Så lurer på hva jeg må demontere for å få bytta håndtaket? Har ikke kjøpt nytt enda, og det nye må lakkeres først, så har ikke giddi å kikke noe på det enda... Hadde vært kjekt med noen tips før jeg må til å skru.
Storkaren Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 vet at det finnes en guide et sted, har leitet, men finner ikke igjen... men du kan jo kjøpe karbonhåndtak, da slipper du å lakke:P men det er no smak og behag da:)
Toro Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Skrevet Januar 23, 2007 vet at det finnes en guide et sted, har leitet, men finner ikke igjen... men du kan jo kjøpe karbonhåndtak, da slipper du å lakke:P men det er no smak og behag da:) Denne du mener? http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=12 Nei, karbon blir det ikke
Bjørner Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 Har nettopp gjort det venstre bakdør. Der trengtes det bare 2 skrujern for å styre en klipsmekanisme. Dette gjøres uten å ta av innerdekslet. På fordøra trengs det muligens BMW vertøy for å gjøre det uten å ta av dørdekslet. Sjekk ut denne linken, her ligger et bilde som viser hvordan: bytte av døråpner, illustrasjon Send meg en PM eller epost, så kan jeg sende over et ei pdf fil, som beskriver hele prosessen inkludert bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå