Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har store problemer me lysene. Hjelp!

Har en importert 525 e34 der lysene på instrumentene og dashen kun virker når lysbryteren står på 0, og ikke kjørelysene er på :( Bilen har stått en stund...

Har også problemer med grøftlysene som har virket tidligere. Bryteren lyser når grøftlysene ikke er på, men so snart jeg skrur de på forsvinner lyset på bryteren. Og ikke lyser grøftlysene heller!! :shock:

Det har tidligere vært koblet til automatiske kjøre lys me masse ekstraledninger, men dette er nå fjærnet pga at lysene bjyndte å "tulle".

Mye elektrisk tull!! :cry:

Noen som har erfaringer eller noen ideer?

*Helt desperat!*

Skrevet

Ville nok prøvt å måle direkte ut ifra bryteren ja, og er det rett spenning ut der, i alle stillingene, så ville jeg målt framme i pæreholderen. Virker det i bryteren, men ikke i lykta, vet du jo at probleme ligger en plass på veien:)

Skrevet
Det er en slags boks som styrer lysene på e34 hovedlysene og tåkelysene mine forsvant ett etter ett. måtte inn å lodde i den "boksen".

Var visst ett vanlig problem på disse :?

Hvor ligger denne boksen?

Noen som har koblingsskjema til lysbryteren? Eller et bilde som viser hva som går inn/ut på "pinnene" til brytere?

Skrevet

Opplevd at releene har holdt på å svikte og gitt slike symptomer, kan prøve å bytte med et annet.

Du nevner bilen har stått en stund og jeg holder på muligheter for irr og sviktende godsforbindelse...

Alt etter som du monterer lokket på tåkelys (mont med kontakt ned selv) er det problem med at det blir dårlig kontakt, kan spraye med litt god olje (bruker OMEGA Jamaican) for å holde det fritt for fukt og holde god forbindelse i kontakten.

Ledn inn på bryter:

rød/grå : + (egentlig støm til lys i bryteren, tennes med lysbryter i park og opp.)

Brun : -

Gul/grå : til front tåkelys

Gul/lilla : strøm fra nærlys

Sistemann blir da til tåkely bak...

tatt fra hukommelsen men skulle være rimelig korrekt...

Skrevet

Hahaha, fant ut feilen til lysene mine!

Hovedlysbryteren va fucka! Prøvde me en ny og alt funket utmerket! :D

Nå va d berre grøftelysene så ikke lyste sammen med parklysene, men dette finnes det tråder om allerede...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...