Vidello Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 Hei å hå! Da var det vinter og bilen står fint parkert. Planen var og selv gå over bilen for rust og pusse ned og sparkle bulker osv. valse hjulbuer, anskaffe 60mm senk framme, sideskjørt, mørke baklykter, M-vinge, og prøve og få ordne litt større felger bak 17, 8,5 som står på nuh, blir nok 17, 10 så det blir litt større kant Når bilen er gransket for rust og oppigjenn lakkert i samme farge blir det større motor. : Bilen slik den var Det som såg ut som en sprekk i lakken skjulte masse sparkel. Har blitt sveist før ja. Kunne vært bedre gjort men Litt trangt kanskje for 2 biler, men går greit
sycho Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 Tipper dette blir knallbra med hjelp fra SS Performance ;D *sikle*
tobben! Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 Dette blir spennede å følge med på! m5 motor kan vel bli morsomt, stå på ! Skimta jeg en 24 ventiler i den grå e30 i garasjen din?
Vidello Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Skrevet Januar 23, 2007 Tipper dette blir knallbra med hjelp fra SS Performance ;D *sikle* Takktakk Jaaa. dei veit no ka dei styre me so blirnok bra
Vidello Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Skrevet Januar 23, 2007 Dette blir spennede å følge med på! m5 motor kan vel bli morsomt, stå på ! Skimta jeg en 24 ventiler i den grå e30 i garasjen din? Hehe, jepp:) Jaa, kjekt å ha en litt svær motor som ikkje he gått so altfor langt Hehe, stemmer nok det, Brudern's e30;) Vibe hær på forumet, deler garasje sammen så
Gjest Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 hvor mye tar ss-performance for jobben? tenkte da på både arbeid+motor og andre nødvendige deler. (girkasse,understell osv) dette blir nok en morsom bil, skal følge med her
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 Helt rått med e30 også med m5 motor i Går noe sykt, stå på
Aarseth Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 Sjå her ja vidar, fått dej post å greier..Stå på Far
BMWM Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 råe plana du he får bilen no da! m5 motor me;) ska ji konkuranse til bror din no da:P
Espen|3k Skrevet Januar 24, 2007 Skrevet Januar 24, 2007 Dritkul bil Vidar som jeg går utifra at du heter Planene høres veldig bra ut! Husker jeg holdt på å ringe på denne, kikket en del på denne, men så ble det plutselig et nytt skoleår på meg... Og i tillegg fortalte Sindre at denne skulle du ha M5 motor ja, drømmen det! Da får jo Sindre problemer Du er på sjøen du og ja, hvem er eldst? Av ren nysgjerrighet... Følger med, mvh. Espen
Vidello Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Skrevet Januar 24, 2007 hvor mye tar ss-performance for jobben? tenkte da på både arbeid+motor og andre nødvendige deler. (girkasse,understell osv) dette blir nok en morsom bil, skal følge med her fekk en prisliste med tarjei på ka det ca ville koste: M5 3,6l motor med girkasse 25.000,- Motorfester,girkassefeste osv. 3.500,- Radiaotor med el vifte 6.500,- M3 understell med bremser,sperreaksling osv. 15.000,- Komplett rustfritt 3" eksosanlegg med skikkelig lyd 10.000,- Arbeid 30.000,- pluss mva. Sikkert verdt det
Vidello Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Skrevet Januar 24, 2007 Helt rått med e30 også med m5 motor i Går noe sykt, stå på Hehe, ja er spent på kordan det blir med 315hk i en e30 Gårvell branok
Vidello Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Skrevet Januar 24, 2007 Sjå her ja vidar, fått dej post å greier..Stå på Far Jauda arild, måtte no få mej en tråd ejme vett ;P Kåme heimatte du me no so me fe peise på me bilane
Vidello Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Skrevet Januar 24, 2007 råe plana du he får bilen no da! m5 motor me;)ska ji konkuranse til bror din no da:P blir sikkert bra Hehe, jaa tirga nå på mej no, so fe han vell slå sterkt tilbake me turbokonventering ta sin m50b25 \:D/ \:D/ \:D/
Vidello Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Skrevet Januar 24, 2007 Dritkul bil Vidar som jeg går utifra at du heter Planene høres veldig bra ut!Husker jeg holdt på å ringe på denne, kikket en del på denne, men så ble det plutselig et nytt skoleår på meg... Og i tillegg fortalte Sindre at denne skulle du ha M5 motor ja, drømmen det! Da får jo Sindre problemer Du er på sjøen du og ja, hvem er eldst? Av ren nysgjerrighet... Følger med, mvh. Espen Heter nok det ja:) Jaa var mange som ringte på dinna bilen, fekk akkurat sikra den før noken frå oslo kjøpte den Sindre må nok ty til litt trimm muligens Hehe, gjør nok det er nok 19 år nuh, Sindre er eldst, 1,5år eldre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå