Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei å hå!

Da var det vinter og bilen står fint parkert. Planen var og selv gå over bilen for rust og pusse ned og sparkle bulker osv. valse hjulbuer, anskaffe 60mm senk framme, sideskjørt, mørke baklykter, M-vinge, og prøve og få ordne litt større felger bak :) 17, 8,5 som står på nuh, blir nok 17, 10 så det blir litt større kant :wink:

Når bilen er gransket for rust og oppigjenn lakkert i samme farge blir det større motor.

:

Fiskjaranebrilljera.jpg

Car.jpg

Bilen slik den var :)

Bilde003.jpg

Det som såg ut som en sprekk i lakken skjulte masse sparkel. Har blitt sveist før ja. Kunne vært bedre gjort men :)

Bilde008.jpg

Litt trangt kanskje for 2 biler, men går greit

:wink:

• Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Dette blir spennede å følge med på! m5 motor kan vel bli morsomt, stå på ! Skimta jeg en 24 ventiler i den grå e30 i garasjen din? :)

Hehe, jepp:)

Jaa, kjekt å ha en litt svær motor som ikkje he gått so altfor langt :wink:

Hehe, stemmer nok det, Brudern's e30;) Vibe hær på forumet, deler garasje sammen så ;)

Skrevet

hvor mye tar ss-performance for jobben? tenkte da på både arbeid+motor og andre nødvendige deler. (girkasse,understell osv) dette blir nok en morsom bil, skal følge med her :)

Skrevet

Dritkul bil Vidar som jeg går utifra at du heter :) Planene høres veldig bra ut!

Husker jeg holdt på å ringe på denne, kikket en del på denne, men så ble det plutselig et nytt skoleår på meg... Og i tillegg fortalte Sindre at denne skulle du ha :) M5 motor ja, drømmen det! Da får jo Sindre problemer :lol:

Du er på sjøen du og ja, hvem er eldst? Av ren nysgjerrighet...

Følger med, mvh. Espen :wink:

Skrevet
hvor mye tar ss-performance for jobben? tenkte da på både arbeid+motor og andre nødvendige deler. (girkasse,understell osv) dette blir nok en morsom bil, skal følge med her :)

fekk en prisliste med tarjei på ka det ca ville koste:

M5 3,6l motor med girkasse 25.000,-

Motorfester,girkassefeste osv. 3.500,-

Radiaotor med el vifte 6.500,-

M3 understell med bremser,sperreaksling osv. 15.000,-

Komplett rustfritt 3" eksosanlegg med skikkelig lyd 10.000,-

Arbeid 30.000,- pluss mva.

Sikkert verdt det :)

Skrevet
Sjå her ja vidar, fått dej post å greier..Stå på Far :wink:

Jauda arild, måtte no få mej en tråd ejme vett ;P

Kåme heimatte du me no so me fe peise på me bilane ;)

Skrevet
råe plana du he får bilen no da! m5 motor me;)

ska ji konkuranse til bror din no da:P

blir sikkert bra :P

Hehe, jaa tirga nå på mej no, so fe han vell slå sterkt tilbake me turbokonventering ta sin m50b25 \:D/ \:D/ \:D/

Skrevet
Dritkul bil Vidar som jeg går utifra at du heter :) Planene høres veldig bra ut!

Husker jeg holdt på å ringe på denne, kikket en del på denne, men så ble det plutselig et nytt skoleår på meg... Og i tillegg fortalte Sindre at denne skulle du ha :) M5 motor ja, drømmen det! Da får jo Sindre problemer :lol:

Du er på sjøen du og ja, hvem er eldst? Av ren nysgjerrighet...

Følger med, mvh. Espen :wink:

Heter nok det ja:)

Jaa var mange som ringte på dinna bilen, fekk akkurat sikra den før noken frå oslo kjøpte den :P

Sindre må nok ty til litt trimm muligens :whistle:

Hehe, gjør nok det :) er nok 19 år nuh, Sindre er eldst, 1,5år eldre :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...