Sevenord Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Tok med tid idag til å vaske og støvsuge bilen innvendig, må innrømme det er en stund siden sist Må bare få bringe det ut til dere som har kjørt samme stil som meg en stund, stikk ut å shine opp Utrolig hvor godt det var å sette seg inn i en bil som så strøken ut, og som luktet fresht siden jeg fant noe Ajax-sitrus-vaskemiddel inne i vaskehallen Kjøregleden steg med mange hakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 enig med den, min bil var fuktig som bare juling, dogg på rutene hele tida, + at baksete var fult i rot som bare hadde blitt kasta bak etterhvert.. opna dørene en dag med mye vind og ble kvitt fukt, samt rydda ut værste dritten, ble som å kjøre en helt annen bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Tar bilen min såpass ofte at det tar meg ca. 10 min å gjøre den ren innvendig. Men det er like flott hver gang å kjøre avsted i ren bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Alltid fint med rein bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Jeg vasker skjelden bilen utvendig, uten å rengjøre/støvsuge den innvendig...den rene følelsen er ikke den samme ved bare en utvendig vask. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2007 Helt sant. Nå må jeg beskytte meg selv litt med å si at bilen var ikke noen svinesti fra før heller, men hadde helt klart forbedringspotensiale. Bare det å vaske innstegslistene etc gjør mye spør du meg. Var nedom å vasket bilen utvendig også nå i sted, merkbart hvor godt skiten sitter når den får tid å gro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinE39 Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Så sant så sant.. Ingenting er som å cruise avgårde i en nyvasket/ryddet bil;) Har hvit bil, så må vaske hvertfall en gang i uken.. men nå er det så kaldt så kan jeg jo ikke vaske.. den ser mer brun ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 ren bil er digg... hadde ikke vasket min på nesten 2 uker pga drittvær... var jo helt svart( hvit bil )... så på søndag når veiene var tørr og fin tok eg turen og vasket skikkelig og håpte det ble fint vær hvertfall et par dager.. men på mandag så begynte det og snø og da blir det jo slaps og drit så den gleden varte ikke så lenge... er jo forsåvidt greit med snø og for da blir det jo litt leking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 seff kan du vaske bil når det er kaldt. olje låser før og etter vask samt tørke gummilister og dører godt. har fri og skal gjøre det imorgen så bilen er klar for alfern lie torsdag. ikke det at verkstedet hans er så shina,men litt flaut alikevel å levere inn en støvete og innprompa bil. er vel noen måneder siden forige vask innvendig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå