Sevenord Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 Jeg har kjøpt noen blanke blinklys for å ha framme, istedet for de stygge hvite. Men hvordan kommer jeg til for å få ut de gamle? Var jo sinnsykt trangt der, må jeg ut med hovedlyktene først eller noe?
Berre83 Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 Det skal ikke være nødvendig å ta ut hovedlyktene. Blinklysene er bare skudd innpå mellom lykta og skjermen.
Schnellfahren Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 De sitter med en klips imot hovedlykta. Disse kan være litt harde. Pass deg nå som det er kaldt så de ikke knekker. Bend FORSIKTIG mot med en skrutrekker eller liknende.
Sevenord Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Skrevet Januar 23, 2007 Okai, var noe slikt jeg trodde, men virket vanskelig å komme til.. Men da skal jeg fram med lommelykt og slikt så går det vel greit Takker for svar.
Bjørn 320 Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 Stemmer som Scnellfahren seier...berre å vere forsiktig og ta det med ro, så går det så lett så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå