aloebiz.net Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Hey! Jeg må bytte støtsempere på min '97 E39.. Dempern p høyre sie foran har fryst... Hvor får jeg tak i dempere til en billig penge som er bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Jeg kjøpte demperen forran hos GS-bileler og de bak hos bilstein... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 Koster flesk hos GS jo !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kitta Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 hehe pussig dette har nå skjedd med min også si ifra om du finner noen bra til en grei pris da, har vurdert og kjøpe meg komplett senkesett med fjærer og dempere noen som har forslag her? som ikke koster helt #%!%#" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 Skal ta en ringerunde i morra... Må ha ny radiatorslange og slangeklemmer og da det lekker der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blade77 Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Hei, jo idag tidlig skjedde det samme meg her. Høyre demper foran var frosset. Jeg bestilte meg nettopp nye fra Koed. De lå på 650.- pr stk pluss frakt. Har hverkan senkesett eller noe annet på bilen min, så tok billigste alternativ her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Hvor kaldt har det vært hos dere da? Har aldri hørt om støtdempere som har frosset sundt… Var de lekk eller noe fra før...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2007 De fryser fordi de er utslitt... Olja lekker ut og det kommer møkk og vann inn som fryser når det blir kaldt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blade77 Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Skjedde det samme på e30'en jeg hadde før og. Når demperene blir slitt så kommer det vann inn og da fryser det til. Husker og en Corsa jeg hadde for mange år siden, der frøys det til bak. Den spratt godt over fartsdumpene. Forøvrig har demperen min tinet opp her nå. Men er jo bare å bytte. Billige bilstein dempere på Autotrio forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Skjedde det samme på e30'en jeg hadde før og. Når demperene blir slitt så kommer det vann inn og da fryser det til. Husker og en Corsa jeg hadde for mange år siden, der frøys det til bak. Den spratt godt over fartsdumpene. Forøvrig har demperen min tinet opp her nå. Men er jo bare å bytte. Billige bilstein dempere på Autotrio forresten. Enda billigere Bilstein på Koed, Halvor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå