Whistler Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Hei! Noen andre som har tenkt seg på Rally Norway? Har tenkt til å dra oppover på fredag og bli hele helgen i Lavvu ved SS9 (Elverum) ett eller annet sted. Noen som har tips til kurante parkingsplasser med kort vei til fin utsikt og god "lavvuplass"? Andre som har tenkt seg dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Er det ikke noen lokalkjente der oppe som kan ta på seg å ta ansvaret for å guide en bimmers-gjeng rundt der oppe? Finne et bra sted, osv.. Jeg er IKKE kjent, men er veldig lysten på en tur. Håper det lar seg gjøre å få klemt det inn i en allerede stram timeplan. For de som lurer, så er det fra 15-18. februar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Hehe,hadde håpt å få ordna det slik at eg kan reise bort dit,en bursdagspresang til meg sjøl. Blir 30år den 18 feb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2007 Er det ikke noen lokalkjente der oppe som kan ta på seg å ta ansvaret for å guide en bimmers-gjeng rundt der oppe? Finne et bra sted, osv.. Jeg er IKKE kjent, men er veldig lysten på en tur. Håper det lar seg gjøre å få klemt det inn i en allerede stram timeplan. For de som lurer, så er det fra 15-18. februar. Hadde vært gull om noen har litt lokalkunnskap.. Kan også være aktuelt å ta med campingvogna, jo mer jeg tenker på det.. Tips ang. "campingplass" tas også imot med takk. Sleng deg med Gunnar, kan jo kjøre kolonne fra Tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Etter å ha bodd i Elverum i 20 år,må jeg bare beklage og si at jeg ikke er så veldig kjent i skog og mark her.Er forøvrig ikke så mye å se ellers i Elverum heller,bortsett fra skog-museet. Hvis jeg finner ut hvor SS9 går,så kan jeg kanskje svare på noen spørsmål,men det er vanskelig å vurdere hvor mye trafikk det blir rundt i distriktet når det hele drar i gang. Camping plass med enkel tilgang til størm og dusj tror jeg bare er å glemme med en gang. Dere som har spørsmål får fyre løs,og har dere flaks,så kan jeg kanskje gi dere et svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 hva med ss våler? fredag 16? overnatting og parkering kan vi ordne her inne hos meg.. ikke lange veien herifra til ss våler. ei heller til vip arena'n. selv skal jeg opp kl 0700 og underholde med litt gitarspill inne på pit arena'n. så jeg får ikke mulighet til noe guidet tur rundt på plassen. men, vi klare da alltids å få ordnet noe. om det ønskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartvix Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Litt OT... er det noen som skal til Rally Sverige i år? Har vært der siste to år, samt Finland og Norge i 06 Og jeg reiser selvsagt til Värmlands skoger med E36-en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 SS2 Haslemoen er en rå publikumsetappe. Foregår inne på et lite område inne på en nedlagt militærleir + omegn/skogen og ei flystripe. Her får man både lyd og fartsopplevelse til de grader. Dette er også en veldig farlig etappe i høyhastighetspartiene, så det blir nok av action. For dere som ikke er lokalkjente så er det ca 5-6km sør for Vålerbanen (mot Flisa). Jeg har også tro på at SS10 Terningmoen kan bli en veldig underholdende etappe. Litt av det samme, men beveger seg over en lengre radius. Jeg tok en kjapp titt på bostedslistene som leier ut, og jeg ble overrasket om hvor mange det faktisk var! Så det burde være mulig å karre til seg noe vettugt her. Hvis noen har spørsmål vedr SS2 så kan jeg sikkert svare på noe av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Vi kommer mannsterke i bobil fra vestlandet, tips om hvor vi skal gjøre av oss tas imot med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 Etter å ha bodd i Elverum i 20 år,må jeg bare beklage og si at jeg ikke er så veldig kjent i skog og mark her.Er forøvrig ikke så mye å se ellers i Elverum heller,bortsett fra skog-museet.Hvis jeg finner ut hvor SS9 går, Dere som har spørsmål får fyre løs,og har dere flaks,så kan jeg kanskje gi dere et svar. Her ser du oversiktskart: http://www.rallynorway.no/no/publikum/oversiktskart_2007.html Vet ikke om det sier deg så mye men Ser at man kan plassere bobil ved skogmuseet. Regner med det også gjelder campingvogn.. Er det et kurant sted? Stort plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 skogmuseet er en stor plass ja. men, slik jeg ser ut i fra kartet. så går SS elverum ikke forbi skogmuseet. men, nå er jo ikke jeg cato menkerud heller da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Det vet jeg hvor er ja. Nå vet jeg som sagt ikke størrelsen på dette arangementet,så om det er plass på skogmuseet er vanskelig å si. Et sted som er å anbefale kommer jo litt ann på hvor langt man vil forflytte seg. Litt usikker på om man kjører kun en vei eller begge veier(ss9,ss18). Hvis den starter i sør,så er det ca 10-15km fra sentrum,og hvis den starter i nord,vil jeg tro 8-10km fra sentrum. Til info har en del av disse veiene blitt brukt til rally før(både i motorsport,og i "rånesport".) Kanskje litt dårlig svar,men det kommer jo også litt ann på hva du/dere er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 Vi har nå funnet ut at det er på Hamar det skjer, så vi har booket opp en plass på tangenodden camping. Hadde jo vært moro om det ble flere BMW folk her! Må nok regne med å kjøre litt utfra hamar for å få med seg noen SSer, men alt "showet" blir i Hamar, rundt vikingskipet sånn vi har skjønt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå