Lien Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Skal begynne å restaurere det nye interiøret mitt og må derfor ha noen vedlikeholds produkter for skinn. Er det noen spesielle dere vil anbefale? Må ha en rens av noe slag i tillegg til de andre vedlikehold produktene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 autoglym leather conditioner og shampoo.brukte det i min e34 setene ble myke som en babyrompe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 http://www.leathermagic.com/ har selv brukt et par av disse settene og de er knallbra.. setene blir som nye.. billige er de også. alt følger med, rens, sandpapir, farge og fuktighetskrem.. go for it!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Jeg har god erfaring med Meguiars Gold Class Leather cleaner/conditioner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 http://www.leathermagic.com/har selv brukt et par av disse settene og de er knallbra.. setene blir som nye.. billige er de også. alt følger med, rens, sandpapir, farge og fuktighetskrem.. go for it!! Høres bra ut! Hvem skaffer dette i Norge? Og hva skal man egentlig bruke pussepapiret til? Er det sprekkene som skal pusses ned eller skal hele setet pusses ned før det benhandles med farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 Er det noen mulighet for å få skinnet til å trekke seg sammen igjen. Har en liten brett på det ene setet som ikke er spesielt pen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Du sliper skinnet/skaden, sparkler og sliper sparkelen. Beskrivelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Siden folk klager sånn på folk som ikke søker, drar jeg i liv en _litt_ gammal tråd ^^ Hvor henne selger de dette Autoglym og meguiars? Hjelper noe av dette med å få vekk de svarte skittstripene mine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyrus^^ Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 BilXtra har meguiar's hvertfall, tror kanskje de har autoglym også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 kjøp sånn skinnbehandling de selger på møbleringen e.l. ! Fungerer meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kash Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Kupper litt av tråden også jeg kontra å starte ny Noen som kan anbefale noe de vet passer til bøffel-skinn? Bestilte Leather Care Kit fra Swissvax, men i håndboken sto det med fet skrift at det ikke skulle brukes på bøffel, gledet meg som en unge til å ta fatt på det så endte nesten i fosterstilling av skuffelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 får man ikke kjøp en slags honning voks på møbel forretninger å? brukt det på skinn sofa meget bra ressultat. autoglym er også bra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå