Gå til innhold

Originalt airbag ratt til E34/E36 og div. andre selges!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å selge mitt originale airbag ratt. Dette er ikke skinnratt. Dette rattet sitter originalt i E36 og E34. 22mm i dimensjon der splinsene er (noen har dimensjonen 18mm. Finnes kun disse to dimensjonene). Jeg selger det på grunn av at jeg har fått tak i meg et nyere airbag ratt. Dette rattet passer opptil 94 modell etter det jeg har forstått. Hvis du har etter det, så må du tilpasse det litt, men det skal ikke være noe problem. Bare litt ledninger og sånt som må byttes om.

Bilder:

DSCN1722.jpg

image_8619_big.jpg

Skrevet
pris på rattet?:)

Nei, jeg vet ikke jeg altså. Dette rattet koster 12.000kr nytt sist gang jeg sjekka, så vil jo ha litt for det. Bud over 700kr er vel ganske greit? Airbag og alt er jo med.

Jeg vet ikke om det passer E32. Hvis du måler splinsene på ditt eget ratt, så kan jeg si fort om det passer eller ikke :)

Skrevet
hva er splinsene?hmm..

De taggene som sitter inni midten på rattet og på rattstammen som du setter rattet innpå. Hele festemekanismen på rattet liksom. Kan ta et bilde hvis du ikke skjønner...

Skrevet
bilde er bra...

Her kommer et dårlig bilde av de taggene. Dette er fra rattstammen. Det sitter sånne tagger eller splines som de kalles inne i rattet også. De er ca. 21-22mm innerst på splinsene inni rattet. Mål det på din, så finner du fort ut om det passer :) Har merket av på bildet. Du ser kanskje ikke de sporene så godt, men de er der.

2.jpg

Skrevet
får ikke av det ekle rattet..jaja..hmm..

Hva har du problemer med da? Er jo festet i kun en bolt eller en mutter. Må ta av emblemet for å komme til den :)

Skrevet
Må muligens sette på tenningen for å få løsnet rattet..?

Ja, jeg tror du ikke kan ha rattet i rattlås når du løsner det... Mitt ratt gikk veldig lett av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...