jensemann23 Skrevet Januar 24, 2007 Skrevet Januar 24, 2007 på merkeverksted vs andre? Vet ikke når min sist ble byttet , så jeg vil gjerne gjøre det snart.
oddis Skrevet Januar 24, 2007 Skrevet Januar 24, 2007 Tja. Det er rimelig lett å komme til å skru på M40 motoren. Skrur du av litt selv på forhånd (bort med alle unødvendige deksler slik at reg reima står i det "fri" da du kjører inn på verksted, og avtaler på forhånd at de kun skal bytte reim og strammehjul så går denne operasjonen på under 30min med en normal mekaniker. Fikk en sånn operasjon for 500kr uten garanti.
Glenno Skrevet Januar 24, 2007 Skrevet Januar 24, 2007 Vet ikke hva dette vil koste hos de forsjellige verksteder men om du er medlem av Bmwccn har du forhåpentligvis noen rabatter. http://www.bmwccn.no/nor/kapittel2/index.htm Uansett vil det vel være lurt sjekke flere steder vil jeg tro.
Glenno Skrevet Januar 24, 2007 Skrevet Januar 24, 2007 Tja. Det er rimelig lett å komme til å skru på M40 motoren. Skrur du av litt selv på forhånd (bort med alle unødvendige deksler slik at reg reima står i det "fri" da du kjører inn på verksted, og avtaler på forhånd at de kun skal bytte reim og strammehjul så går denne operasjonen på under 30min med en normal mekaniker. Fikk en sånn operasjon for 500kr uten garanti. 5ookr er det for arbeide eller deler? Hørtes utrolig billig ut. Tror jeg betalt ca 3000 kr for noen år tilbake for deler og arbeid.
Mr_Sunde Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 Prisen er nok kun for arbeidet, da bare delene koster mer.
oddis Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 Kun for arbeidet ja. Delene koster vel ca 400kr. Så rundt tusenlappen til sammen. Men man behøver ikke være rakettforsker for å klare å skru av de deksla som blottlegger reg reim + radiatorkappe og vifte. Problemet er bare at det tar litt tid, og tid = penger. Greit å reingjøre delene og reg reim huset da man først er i gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå