badsha Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 hei har nettopp kjøpt meg en Ny BMW, hva synens dere om den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Syns den var veldig fin Hvilken årsmodell er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 dette er en 98 modell;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Så kjempefin ut den gitt skift baklyktene til noen rød/hvite så blie den enda penere. Evt litt senk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Enig med tobben. rød/hvite baklykter (kanskje crystal clear) så blir den ekstra pen Vet ikke hvor du har tåkelysene dine? Synes lakken og helheten på bilen så veldig bra ut. Bare fortsette vedlikeholdet du også Til slutt vil jeg anbefalle deg å kjøpe, bakrutesenker og m3-speil også veldig fint på original bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Slenger på en liten GT leppe (feks rieger) på listen til Mirakulix jeg Gjør sinnsykt mye med fronten! Ellers så får jeg vel gratulere med blank og fin ny bil! Velkommen til forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinE39 Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Så strøken ut.. Veldig fin bil! Gratulerer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Fin bi! fine felger grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Fin bil det der, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 tusen takk folkens!! for alle gode positive svar:) noe annet jeg bør gjøres på BMwn? har evnt en liten rust flekk nederst på døre som jeg lurer på hvordan jeg kan få vekk? noen svar hadde vært fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Pen bil, og som noen andre nevnte blir rød/hvit baklykt veldig pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Hei Ja..nok en nydelig utgave av E36. Hvis du skal bruke penger så kan man nevnte M-styling, nye klarglass lykter foran (finnes nå hele med hovedlykt og blinklys sammen). Ellers litt toning og brede felg Dette er da for å få bilen til å bli sommer klar.. smak og behag Mn viktigste til slutt: GRATULERER! mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Gratulerer. Så ut som en fin og velholdt og ikke minst orginal e36! Lykke til vidre med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 Takker igjen folkens, dere har vel ikke link til hva slags baklykter dere mener? mener dere sånne gjennomsiktige eller hva, hadde vært fint om dere kunne pointe meg fram, fordi jeg har 0 peil på styling;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå