Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen som vet om instrumenter fra pre.facelift passer over på facelift e30?

Jeg har en 88 320i og trenger nye innstrumenter, jeg har fått tak i ett instrumentpanel fra en 1984 mod 320i..passer dette over? kontakter osv..

Skrevet

Det er to forskjellige tanker på e30, husker ikke helt om det er noe dem begynte med i 88, men har en 91 mod og den er det 60l og på den gamle 87 moden min så var det 55l..

Instrumentene passer om hverander på e30 så lenge du bruker insrumenter som er fra en 6 syl over i en med 6, ellers virker ikke turtelleren helt som den skal:)

Edit: du kan demontere de instrumentene og bytte over tankmåleren da:) hehe det funker fint:)

Skrevet
og konklusjonen ble??

kan jeg bytte over instrumentpanlet fra pre.facelift over på facelift? og vil det fungere slik som det skal?

noen som har prøvd det kanskje??

Jeg har bytte ut instrumentet på min 1986 modell 325, til et fra en facelift 325. Det funka, men jeg måtte flytte over bensinmåleren fra det gamle instrumentet, for jeg har 55l tank. Alt funker nå.

Skrevet

Forklarte meg gjerne litt dårlig. VDO passer både i gammel og ny utgave, det er kun som nevnt tankmåler (55 kontra 60 liter) som ikke går "overrens". Men Motometer-instrumentet går ikke i en bil som har VDO og omvendt. Innmaten er heller ikke lik.

Var dette bedre formulert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...