Gå til innhold

Unkel blå ble Eid!

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

var Igår Kveld, var just ferdig med å bytte mellomaksling og lufte kjølevannen tok meg en tur te byen får å nyte alle arbeidstimene :P

kjørte fint inn i rundkjøringen og bare slappa av, når jeg var ca midt i rundkjøringene høres jeg noen saftige bremser som bremser alt bilen makter å klarer. jeg klarer akkuratt å svinge unna og bremse ned! ja dette skjer i rundkjøringene, får de som vet henne mandal er ,så er det den rundkjøringene med Mix,

jeg ser Unkel blå går ut av bilen sin og kommer bort til meg! bilen hans står ca 4 cm fra mi sidedør:P så jeg går au ut, står masse biler rundt får de kommer jo ikke noen veit når vi står midt i rundkjøringen.

unkel blå sier:

Øy siden du ikke blinket inn så smalt det nesten.

kim (meg:P)

øø? jeg var midt i rundkjøringen, og ser aldri dere blinker helder sa jeg. skikkelg forbanna siden han prøver å legge skylda på meg!

unkel blå:

Det gjør vi altid sier han!. og vis ikke jeg hadde vært rask på bremsene hadde dette blitt dyrt for deg! noe i den duren sa han husker ikke helt var helt sjokka:P

kim:

jaha? var da ikke jeg som kjørte 100 km\t i 30 sona mitt i byen og måtte stå på stive hjul.

unkel blå:

øøhm øøøhm øy du har ikke skilt!

kim: nei hadde dere gjort Jobben deres hadde du vist at hele min front fanger ble stjelt!

unkel blå:

øhmm det er deg ja! ja du får kjøre fint da vil ikke ha flere av disse hendelsene!

kim:

ja kjør farstgrenser du og før du blit tatt radar^^

så satt jeg meg i bilen og kjørte te dama!

hvordan er et mulig ??

Tar jeg ikke helt Feil så var dett UP sjefen i mandal som har alle fortskontroller hahahha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da snakker vi om å bruke sin posisjon som politimann.stoppe midt i rundkjøringa for å kjefte på andre :shock: . kan ikke få sagt hvor irritert jeg blir av å høre sånt. hadde de bare ikke vært offentlige tjenestefolk he he.. :twisted: forresten deilig å høre at du jekket dem ned litt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig bra :lol:

Ifølge Naf og høyesterett osv. er det bare nødvendig å blinke ut av rundkjøringer, ikke inn :wink:

sikker på det? ikke det at jeg vet,men kona mi kjørte opp rett før jul,og hun måtte blinke inn i runkjøringa, måtte blinke hele veien i runkjøringa og tilslutt ut.. men jeg tok lappen i 1994,da var

det ikke sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig bra :lol:

Ifølge Naf og høyesterett osv. er det bare nødvendig å blinke ut av rundkjøringer, ikke inn :wink:

sikker på det? ikke det at jeg vet,men kona mi kjørte opp rett før jul,og hun måtte blinke inn i runkjøringa, måtte blinke hele veien i runkjøringa og tilslutt ut.. men jeg tok lappen i 1994,da var

det ikke sånn

Jepp,temmelig sikker. Var stor sak om det i Motor i fjord tror jeg. De hadde samla ett panel med"eksperter" som skulle bli enige om hva som faktisk er rett. De måtte gjøre det for det var så mye forskjellig oppfatning av hva som var regler, bla hos forskjellige kjøreskoler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...