Champ Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 plager med med all fukten i frontlyktene mine , spess i de hvor det bare er lys i AE, hvordan bli kvitt denne forbanna fukten , ta ut lyktene og tette dem totalt med sikaflex eller noe ? BMW verksted sa at de skulle ikke være helt tett pga lufting , men jeg begynner å tvile , de fukter uansett hvilket vær det er , noen som har løst dette på noen måte uten å kjøpe nye lykter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 en godt brukt måte er å skjære et lite hull i hver av de lokka bak lyktene. Kan jo evt prøve det hvis du ikke allerede har gjort det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Kan jo prøve å borre to små hull, slik at man for gjennomtrekk i lykten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klubba Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 lykten må ha lufting kondens skall ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 på de forrige tivolilyktene jeg hadde (lexus lykter) bake, så dugget den ene. Tok rett og slett bare et lite borr og borret noen små hull nederst i glasset. funket bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå