Gå til innhold

bmw e30 selges

///Henning
 Share

Anbefalte innlegg

dette er en 1990 bmw e30 316i helt kurant vinter bil eu ok til oktober 08

eneste er en liten skade bak å varme vifta har gått..

denne selges for 5000,-

den er rød 2 dørs nesten rustfri å har gått 230k.har desverre ingen bilder men ring gjerne for info

står i akershus

mvh henning

tlf 40458194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel også legge til att bilen har skade i panser, fremskjerm, frontplate og frontfanger før fler reiser for å se på en bil som har skade bak..

ganske grei for rust var den dog.. ikke vondt ment bbs, men du burde vel opplyse litt bedre.. greit for meg siden jeg var på de kanter uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel også legge til att bilen har skade i panser, fremskjerm, frontplate og frontfanger før fler reiser for å se på en bil som har skade bak..

ganske grei for rust var den dog.. ikke vondt ment bbs, men du burde vel opplyse litt bedre.. greit for meg siden jeg var på de kanter uansett..

Den smellen gikk jeg på også. Hadde det bare vært skaden bak hadde jeg tatt den, men når alle løse karossdeler i fronten var skada fant jeg det best å reise hjem uten. Litt surt at dette ikke ble opplyst om på forhånd siden man ikke forventer allverden til 5000 kroner og tåler en del skavanker så lenge man ikke føler at selger juger deg rett opp i trynet.

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...