Lars R B Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Har en Nokia 6310i som passer til de fleste gamle orginale bil handsfree. Nesten ikke slitt. Bra batteri og lader følger med. Disse selges fra tusen til to tusen brukt. Jeg derimot skal ikke ha mer en 800,- kan få nytt ubrukt batteri hvis det er noen som vi ha. Mot pristilleg. seff. For mer info http://www.nokia.no/phones/6310i/ Løp & kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 heh, husker jeg hadde denne for ca 4 år siden! Men om den er verdt fra 1k-2k brukt kan vel diskuteres!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 de selges faktisk for over tusenlappen da nesten alle taxier er utstyr med slikt utstyr i bilen...åssen jeg vet?for jeg har solgt mange sånne..hoho... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2007 Det er forskjell på hva den er værdt og hva folk er villig til å gi! solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå