Dirty Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Helvette nå er jeg så forbanna at faen helvette ! kjørte hjem fra jobb ista. var faen så glatt så bilen la seg breit mitt på sletta! prøvde å hente den inn igjenn men fikk kontra og skled sidelengs en 50 meter og rett i et skilt !!!! fikk en fin bulk rett i bakfangeren ! over bensinlokket! bilde kommer i kveld! noen som tar på seg jobben å rette ut bulken ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Kjipt det... Du har hatt endel uflaks siden du kjøpte bilen har jeg sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Uff, kipt. Får håpe det ordner seg. Du må ha hatt brukbar fart da (hvis du sklir 50 meter på en kontra), eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Kjem vel nokelunde greit til fra innsida av bag rommet viss du tar ned trekket til å banke ut litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Kjedelig! Shit happens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 kjipt med bilen da, men bra det gikk fint med fører!!? Vi liker bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 er kjedleig ja ! Ja har har masse små dill med den! Det hadde jeg med den andre bmwn au! så Tror jeg har kjøpt katta i sekken 2 ganger. og nå dette dritte helvette !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Bra bulk ja! Sucks arse...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 oi, var en liten bulk der ja.. Men sikkert noe som kan fikses for de som har peiling på slikt Hadde du stor fart da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Litt vanskelig å se på bildet, men kan se ut som om du må bytte ut en del av bakskjermen der for å få det helt 100 igjen... Kjip når sånt skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 Hva vil dette koste på verksted? for eks? bilen skal lakeres te uka! forsikringsselsapet betaler seff. etter innbrudde! men hva vil bulken koste meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 AU! Såg ikkje akkurat bra ut den skaden heller. Eg veit ikkje ke det vil koste, men det ser dyrt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 sikt alltid foran på forskjerm, det er mye billigere:) kjipt bulk! Gjør som amerikanerne, sparkle igjen hele dritten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 aoaoao det var kjiipern håland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 hmm,dette såg jo dyrt ut :s beste alternativ tror jeg blir å bytte hele skjermen!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå