HappyHenke Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9110710 Hva skal jeg gjøre? Selge den som den står for 30 tusen eller fikse den helt opp og satse på å tjene på det? Det eneste som gjenstår er å få lakkert de nye delene, og skaffe en ny angeleye lykt, type Hella. Føler egentlig at 30 tusen er litt lite, er en veldig strøken bil tross km-standen. Motoren er jo overhalt (ingen tikking), samt slitedeler byttet osv, og lakken er veldig fin (nylakkert i 2005). Bilen har heller aldri vært kollisjonsskadet før den lille smellen min Så hva synes dere jeg bør gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Jeg hadde fiksa. 30.000 er vel heller ikke billig for en 14år gammal 318i som har gått 350.000km som også er skada! Jeg ga ikke stort mye mer for en 98mod 316i touring med alt utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Enig. 30.000,- er vel mer en riktig pris for den bilen ETTER at den er fiksa. Noen ganger må man bare være realist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Selg. Du vil nok ikke klare å få så veldig mye mer, selv om den blir aldri så strøken desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 selg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 har samme dilemma, mangler lakkering av panser og retting av en sjerm.. men 30.000 er nok for den bilen uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Selg, du vil ikke få nok igjen for alt du legger til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå