Gjest Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Har en liten nøtt til dere som har litt peiling her.. kjøpte meg nye angeleyes til e39`en hos GS - men da jeg skulle montere på føresiden så var det ikke plass til Xenon-kontakten som skal inn på pæresokkelen - dette fordi at angeleyesa bygger ikke langt nok ut, slik de gamle gjorde - om dere skjønner.. kontakta blir rett å slett for stor, derfor måtte jeg splitte angeleyeslyta og bruke den gamle lykta som bakdel, og den nye angeleyen som glass, skjønner? dette gjør at jeg får litt annerledes lys i reflektoren... irriterende.. noen som vet hva jeg trenger for å kunne bruke min nye lykt? kunne jo ringt GS da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth520IA Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Jeg vet ikke om dette er helt det sammen, men jeg har også kjøpt nye lykter til bilen min. Da jeg skulle montere dem var det flere ting som ikke passet. Tok kontakt med BMW, som kunne opplyse om at jeg må ha nye tennere, og et sett adapterkabler. Den nye type tennere kom i oktober 1998 (min fra mai 98), og kontaktene til blink- og parklys passet ikke overens. Derfor disse adapterkablene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå