Ostespiller Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Hei og hopp my fellow E30 M3 lovers. Bestillte en DVD fra statene med ca 30 bilder. Bildene er heelt strøkene og uten stifte merker i hjørnene. Hvert bilde er ca 80 MB. Laget for å printe ut på plakat. Er det noen som har et sted jeg kan legge de ut? Sånn at alle her inne kan laste de ned Dette er originale reklame plakater fra 80`tallet. Å er synnsykt fete. Tenkte derfor at det er en skam og ikke dele de med dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 hmm, du kan godt sende det på mail til meg hvertfall:) bare_egil@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 bare å sende til meg også morten_moe_johansen@vanskeligepostadresse.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 har nok av plass på mailen jeg, så tar gjerne i mot dersom du har lyst å sende. andreasjohan@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 send de til meg også. så skal jeg få lagt de ut til glede for alle her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 WOW Hei Setter pris på om du kunne sende til meg også. keiseraas@sgc.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 best å bare sende til 1 med plass å legge de ut, å laste opp 80mb tar tid, iallefall når man skal sende til veldig mange, evt flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2007 Prøver dere å være morsomme eller Alle bildene til sammen er 3 GB eller no. Har ikke terra linje heller da Det må legges opp på en ftp server e.l. Det er så sinnsykt mange fete bilder. Så det blir litt døfett å legge opp bare en av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2007 Noen eks: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Ja takk.. Dette er av stor interesse.. Så få skaffet en ftp server, så skal jeg gladlig laste ned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 jeg har ftp som bare venter på å bli fylt opp med m3 plakater nino@fortsetter.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2007 jeg har ftp som bare venter på å bli fylt opp med m3 plakaternino@fortsetter.com Sweet sender du meg info på PM? Så kan vi få delt det ut til alle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2007 da har jeg fått adressen. Skal ut med jobben nå. Legger de ut så fort hodepinen er overkommelig i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 jeg liker deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå