OKSE318IS Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 De elektriske vinduene på bilen min sluttet plutseli å fungere og det når jeg hadde vindue nede og det snødde ute Er det noen som har vert borti noe lignende? og evt. er det noen som har skjema over det elektriske anlegget til en e30 318is? Det som skjedde vart at jeg skulle ta opp det ene vindue og ned det andre,og når jeg akkurat hadde fått opp det første så sluttet de å funke
OKSE318IS Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 Det var det første jeg gjorde.... har till og med målt på alle sikkringene
Ivanrogov Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 Samme skjedde hos meg, tok av dørtrekket og satte strøm på motoren, vinduet gikk opp. Tror faktisk selve knappen har brent seg fast.. ? Den sitter iværtfall i nedtrykt stilling, og umulig og få den opp igjen. Ellers så skjedde det etter jeg hadde vært av med førerdøren.. Sentrallås sluttet og virke etter det også. Noen som har peiling på hva som kan ha skjedd?
OKSE318IS Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 ok. jeg har også plokket "sund" døren og satt strøm på motoren slik at jeg fikk opp vinduet... jeg har også sjekket bryteren, og den virket helt ok så det jeg lurer på er om det kan være et brudd noen plass som er årsaken, og viss det er det så hadde det vært fint med tegning over det elektriske på bilen
M3/M5 Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 går det ikke ann å bruke et multimeter og søke og se om det er brudd noen plass?
Muren Motorsport Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 på e28 er der en hovudbryter for el-vindua, er der det på e30 og? sjekk det da.
OKSE318IS Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 går ann å søke med mulimeter ja, men da hadde det vært veldig kjekt med et kjema slik at jeg hadde skjønt hvor ledningene gjikk
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Januar 27, 2007 Skrevet Januar 27, 2007 Se på M3 her er samma skiten. http://arrc.epnet.com/autoasp/listvec.a ... 990&mk=BMW bruker: fl2823 pass: horn En god plass å begynne er i dørkontakten disse ruster/irrer fælt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå