Gå til innhold

BMW E34 520i 24v 91 - Mange spørsmål..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig at "hakkinga" kommer av at LMM har tatt kvelden? Har en kamerat som hadde samme problemet på sin 520 etter at han hadde brukt et konisk KN-filter..

Det sies at LMM ikke har godt av de koniske filterene av en eller annen merkelig grunn.. :?

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Men en ting, når bilen står på tomgang i fri, så gir jeg gass sakte.. da går det helt fint.. høres helt ok ut da.. men når jeg gir gass fort.. så henger den etter.. tar tid før den kommer opp i turtall :@ har det noe med "hakkinga" og gjøre når jeg kjører også? altså åssen den er på tomgang?

Skrevet

Hvis bilen hakker og det føles som om den går på f.eks 5 sylindera, vil æ anbefale å først bytte pluggan... kjøre ei stund på dem, å hvis du har en blank plugg da, så e det mulig at du har ei dysa som e gåen... Har hatt problemer me sylinder 1, å forska på alt som er mulig at kan være feil, helt til æ prata me en som har skrudd på m50 sekseren siden den kom. Å han kunne fortelle at dysen kan være et problem... lurt å sjekke!!! :)

Skrevet

matta88_3: Da lurer jeg på en ting, kjørte bilen idag.. og helt plutselig, så begynte den og gå helt knirkefritt..? altså, fin på tomgang, og 0 hakking/fusking.. Kan det være coilen/pluggene/sylinderen da? Kan en sylinder tenne underveis? *Sitter igjen med flere spørsmål enn svar for øyeblikket* :)

Skrevet

Det kan være magneten i dysa som har hengt sæ opp og som plutselig har løsna igjen... Tok av ene dysa på min bil.og den står helt fast i åpen stilling. Du får egentlig bare prøve å kjøre bilen ei stund å se om problemet oppstår igjen.

Skrevet

Ja, men det jeg mente var at noen ganger funker det helt fint (det skjer da underveis mens jeg kjører) og plutselig så er den like på trynet som før :(

Skrevet

Da har jeg vært på Mekonomen og svidd av litt penger.. Olje, Oljefilter, bensinfilter, nye plugger (som tåler litt) ++ så da blir det litt mekkings med fattern etter jobben i dag :)

Skrevet

Need Backup!

Nå har jeg vært ute og byttet plugger.. Nå ble den enda værre? Nå hakker den _UANSETT_.. før fungerte den av og til helt fint..?????

Skrevet

dette høres ut som ett typisk coil / pluggkabel problem ! til deg som bor i akershus hvor bor du ? send meg pm så kan jeg kansje komme å hjelpe deg! hilsen bilmekaniker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...