kim MPower Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Noen som har erfaringer med E-46 328 med ESS kompressor? Vurderer dette kittet men hadde vært greit å hørt om det er å anbefale, 310Hk, 390Nm i en E-46 høres jo greit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Jeg har et kompressorkit fra ESS liggende, men har ikke montert det enda. Tenkte jeg skulle vente til vinteren slapp taket før jeg bynte med det. Etter som jeg har hørt skal kitene til ESS være av de bedre man får tak i, og det virker vertfall som dem sitter inne med mye kompetanse når det gjelder kompressormating av bmw. Har snakket med dem over telefon et par ganger, og dem er alltid blide, hyggelige og hjelpsome! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodem3 Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Fungerer bra det bare ta det rolig til oljetempraturen har kommet over 70 grader . Har du ikke oljetempmåler så husk at du kan ha 40 grader varm olje og normal vanntemp, venter du 5 minutter etter at vanntempen er normal så er det bare å gi gass. Sikkert en herlig følelse når du har montert det og skal ut på første kjøretur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå