jcboska Skrevet Januar 27, 2007 Skrevet Januar 27, 2007 hei! her an del bmw deler liggende da jeg bytta fra m20b20 til b25:) dette er det jeg kommer på i farta -ZF girkasse i god stand -731 topp som er i god stand, kan følge med en b25 topp med sprekke i, to kammer, ventil -sett og fjærsett, ventilene er nyslipt -komplett motorblokk i god stand -starter SOLGT -svinghjul SOLGT -så og si ny cluch -mellomaksling -to differ bak, en fra b20 og en fra b25 -dynamo -effektpotte bak (må sveises der røra går inn, pga at den blei avkappa) -gule blinkers -bensinpume -takluke motor -originale bmw bbs felger med gode piggrie dekk -sommerfelger 15" (sender bilde vel forsespørsel) ++ send PM om det er noe annet du lurer på
E34 power Skrevet Januar 27, 2007 Skrevet Januar 27, 2007 Kan du legge ut et bilde av den effekt potta,eventuelt pris?
Bmw345tic Skrevet Januar 27, 2007 Skrevet Januar 27, 2007 har du ekspansjonstanken, den som er festet i torpedovegg??
jcboska Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Skrevet Januar 28, 2007 har dessverre ikke eksp. tank.....og eff.potta tror jeg er solgt allerede :/
jcboska Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Skrevet Januar 28, 2007 er bare clutchen, svinghjulet, starter og LMM som har blitt lovd bort.. masse deler igjen. kan sende bilder, sender over hele landet:)
devil boy Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 hvor mye skal du ha for takluke motoren er den komplett med brytere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå