jornenge Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 *slettet* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornenge Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2007 Bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornenge Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 Ingen som har bruk for toseter i meeeget god stand? Har selv så inderlig behov for femseter om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornenge Skrevet April 11, 2007 Forfatter Share Skrevet April 11, 2007 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hlauri Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Hei. er bilen fortsatt til salg? jeg har en 520 e39 sedan 5 seter som jeg kan bytte med... trenger stasjonsvogn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornenge Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Hei. er bilen fortsatt til salg? jeg har en 520 e39 sedan 5 seter som jeg kan bytte med... trenger stasjonsvogn... Bilen er fortsatt til salgs, men jeg har planer om å kjøpe meg en billigere bil. Kan ta andre biler i innbytte, men den du har blir nok for dyr tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hlauri Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Tenkte jeg skulle selge den for det samme som du skal selge din for... Men du hadde kanskje tenkt deg en enda billigere bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Du er kanskje ikke interessert i Skoda'n min i innbytte? Skoda PickUp 1,9D 2000mod. Jeg er på utkikk etter bil med litt lenger tak. Du har ikke litt mer info om bilen din? Og fler bilder. (Helst litt bedre enn det du har lagt ut. De kan sendes på mail om du ikke får lagt de hit: StianGud@bbnett.no) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornenge Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 Du er kanskje ikke interessert i Skoda'n min i innbytte? Skoda PickUp 1,9D 2000mod.Jeg er på utkikk etter bil med litt lenger tak. Du har ikke litt mer info om bilen din? Og fler bilder. (Helst litt bedre enn det du har lagt ut. De kan sendes på mail om du ikke får lagt de hit: StianGud@bbnett.no) Har sent deg pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornenge Skrevet April 30, 2007 Forfatter Share Skrevet April 30, 2007 Denne er fortsatt tilsalgs. Var på verksted i forrige uke å fikk bytta klimakompressor, løpehjul, multireim og gass. Fikk også tatt olje og filter service på bilen. Har bilder som kan mailes ved ønske om det. Bilen er i god stand og har det meste av utstyr utenom cruise control.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornenge Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2007 Har lagt til noen nye og bedre bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornenge Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 Ok, det er laber respons på bilen min.. Kommer vel av km stand tenker jeg. Skal selges snarest, noen som vil komme med bud da? Ikke skambud... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg