Arne M Skrevet Januar 27, 2007 Skrevet Januar 27, 2007 mørk grått M intr, med dørsidene selgest. hull på førerstol venstre sidestøtte, ellers strøkent kom med bud photobucket.com
Arne M Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Skrevet Januar 27, 2007 gjorde et forsøk på å laste ned bilder, men det gikk ikke så bra
///Martin Skrevet Januar 27, 2007 Skrevet Januar 27, 2007 gjorde et forsøk på å laste ned bilder, men det gikk ikke så bra Du kan laste opp bilder http://imageshack.us/ ... Eller bare trykke på her under tekstvinduet! Det er lett
Arne M Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Skrevet Januar 28, 2007 kunne noen gitt meg en fremgangsmåte på hvordan man legger til bilder i salgsanonsen min.
Øllet Skrevet Januar 28, 2007 Skrevet Januar 28, 2007 Hvor mye skal du ha for interiøret, hele? selger du kanskje i deler? Trenger en passasjerstol..
Arne M Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Skrevet Januar 28, 2007 bildene av interiøret ligger ute på auto db nå. søk på 5 serie , møre & romsdal. selger kun komplett hadde tenkt meg 4-5 tusen. men kom gjerne med bud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå