Gå til innhold

Jaja det var den bilen...

///Martin
 Share

Anbefalte innlegg

Var tilfeldigvis inne på en bilhuggeri side idag da jeg desverre kom over bilder av den forrige bmw`n min! Må si det var litt spesielt å se den bilen jeg har lagt så mye tid og penger i, helt totalvraket..

Http://www.aasenbil.com/biler/bmw_318i_92.htm

PS: Der er jo noen go deler som kan kjøpes, bare si at det er litt rust nede på dørene, fremme på panseret og en liten brest i venstre baklykt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekkel følelse det der ja, har gjort det selv en gang. Ubehagelig syn for min del hvertfall selv om det ikke var personskade. Var å plukka ut stereo av bilen til en kompis i fjor også, å i den hadde det vært personskade, og det var ubehagelig ja :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye penger la du ned i den da?

Du ser jo han har kjøpt lexus lykter vel!? :twisted::lol:

Er vel ikke alle som nødvendigvis bruker alle pengene sine på å gjøre annerledes enn orginalutførelse, kanskje han har brukt mye penger på å få bilen i 100% teknisk tilstand....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye penger la du ned i den da?

Du ser jo han har kjøpt lexus lykter vel!? :twisted::lol:

Er vel ikke alle som nødvendigvis bruker alle pengene sine på å gjøre annerledes enn orginalutførelse, kanskje han har brukt mye penger på å få bilen i 100% teknisk tilstand....

Wooow! Er bare så utrolig overrasket over at du IKKE forsto at det jeg sa var tull. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..Må si jeg er enig i at lexuslykter er og blir best på lexus`er! MEN dissa her som var mørk krom passet ganske fint til lakken og mørk-krom M3 felgene... Pluss at de så hvertfall 5 ganger bedre ut enn de orange-baklyktene! :x

MENMEN..Ja jeg la noen penger og tid i f.eks felger,effektanlegg,baklykter,demoneyes frontlykter,apex-senkesett,ny bakluke p.g.a rust pluss litt servicer osv...

Den var 100% orginal når jeg kjøpte den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...