///Martin Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Var tilfeldigvis inne på en bilhuggeri side idag da jeg desverre kom over bilder av den forrige bmw`n min! Må si det var litt spesielt å se den bilen jeg har lagt så mye tid og penger i, helt totalvraket.. Http://www.aasenbil.com/biler/bmw_318i_92.htm PS: Der er jo noen go deler som kan kjøpes, bare si at det er litt rust nede på dørene, fremme på panseret og en liten brest i venstre baklykt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Ekkel følelse det der ja, har gjort det selv en gang. Ubehagelig syn for min del hvertfall selv om det ikke var personskade. Var å plukka ut stereo av bilen til en kompis i fjor også, å i den hadde det vært personskade, og det var ubehagelig ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Kondemnerte mazdan min i et skilt (uten personskade) en gang i sommer så jeg kjenner til den kjipe følelsen :\ bare noen få måner til jeg kan ta lappen på nytt og da skal bmw`n stå klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Hvor mye penger la du ned i den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Hvor mye penger la du ned i den da? Du ser jo han har kjøpt lexus lykter vel!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Hvor mye penger la du ned i den da? Du ser jo han har kjøpt lexus lykter vel!? Er vel ikke alle som nødvendigvis bruker alle pengene sine på å gjøre annerledes enn orginalutførelse, kanskje han har brukt mye penger på å få bilen i 100% teknisk tilstand.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Hvor mye penger la du ned i den da? Du ser jo han har kjøpt lexus lykter vel!? Er vel ikke alle som nødvendigvis bruker alle pengene sine på å gjøre annerledes enn orginalutførelse, kanskje han har brukt mye penger på å få bilen i 100% teknisk tilstand.... Wooow! Er bare så utrolig overrasket over at du IKKE forsto at det jeg sa var tull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Ja, tull eller ei, det er kanskje ikke det men har så veldig lyst til å høre når bilen nettopp er vraka da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Bilen ble ødelagt når Lexus lyktene kom på........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2007 hehe..Må si jeg er enig i at lexuslykter er og blir best på lexus`er! MEN dissa her som var mørk krom passet ganske fint til lakken og mørk-krom M3 felgene... Pluss at de så hvertfall 5 ganger bedre ut enn de orange-baklyktene! MENMEN..Ja jeg la noen penger og tid i f.eks felger,effektanlegg,baklykter,demoneyes frontlykter,apex-senkesett,ny bakluke p.g.a rust pluss litt servicer osv... Den var 100% orginal når jeg kjøpte den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå