Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var tilfeldigvis inne på en bilhuggeri side idag da jeg desverre kom over bilder av den forrige bmw`n min! Må si det var litt spesielt å se den bilen jeg har lagt så mye tid og penger i, helt totalvraket..

Http://www.aasenbil.com/biler/bmw_318i_92.htm

PS: Der er jo noen go deler som kan kjøpes, bare si at det er litt rust nede på dørene, fremme på panseret og en liten brest i venstre baklykt...

Skrevet

Ekkel følelse det der ja, har gjort det selv en gang. Ubehagelig syn for min del hvertfall selv om det ikke var personskade. Var å plukka ut stereo av bilen til en kompis i fjor også, å i den hadde det vært personskade, og det var ubehagelig ja :?

Skrevet

Kondemnerte mazdan min i et skilt (uten personskade) en gang i sommer så jeg kjenner til den kjipe følelsen :\ bare noen få måner til jeg kan ta lappen på nytt og da skal bmw`n stå klar :)

Skrevet
Hvor mye penger la du ned i den da?

Du ser jo han har kjøpt lexus lykter vel!? :twisted::lol:

Er vel ikke alle som nødvendigvis bruker alle pengene sine på å gjøre annerledes enn orginalutførelse, kanskje han har brukt mye penger på å få bilen i 100% teknisk tilstand....

Skrevet
Hvor mye penger la du ned i den da?

Du ser jo han har kjøpt lexus lykter vel!? :twisted::lol:

Er vel ikke alle som nødvendigvis bruker alle pengene sine på å gjøre annerledes enn orginalutførelse, kanskje han har brukt mye penger på å få bilen i 100% teknisk tilstand....

Wooow! Er bare så utrolig overrasket over at du IKKE forsto at det jeg sa var tull. :shock:

Skrevet

hehe..Må si jeg er enig i at lexuslykter er og blir best på lexus`er! MEN dissa her som var mørk krom passet ganske fint til lakken og mørk-krom M3 felgene... Pluss at de så hvertfall 5 ganger bedre ut enn de orange-baklyktene! :x

MENMEN..Ja jeg la noen penger og tid i f.eks felger,effektanlegg,baklykter,demoneyes frontlykter,apex-senkesett,ny bakluke p.g.a rust pluss litt servicer osv...

Den var 100% orginal når jeg kjøpte den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...