Gå til innhold

Karbon Og Neon. Tøft eller Teit?

Meoh
 Share

Tøft eller Teit???  

62 stemmer

1. 1. Tøft eller Teit???

• Tøft
      15
    • Teit
      48

Anbefalte innlegg

Ved diskutering blandt venner om bmw-styling og tilbehør, så er det ofte både neon og karbon kommer opp.

Selv mener jeg at Karbon-deler som f.eks speil, panser o.l kan være tøft. Selvfølgelig må det jo være hel-het i hele bilen, men det gir et litt ekstra Race-preg over seg. Og ved bruk av neon, så er det ikke å se bortifra at når to like biler står "laina" opp, og den ene har fremhevet deler av bilen med neon, så er det den man legger merke til.

Anyone :?::?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si at det kommer helt ann på hvordan det utnyttes da.

Carbon er forsåvidt greit det, men for guds skyll lakker det også, det går faktisk ann :P Så carbon har jeg egentlig ikke noe imot utpå bilen såfremt det er lakkert! Inni bilen kan du heller bruke alu synes jeg!

Ang. neon er jeg litt enig med Betakaroten her at på bmw er det usmakelig i 9 av 10 sammenhenger og hører japsebiler til.. Men det kan se tøft ut bag et gitter i frontfanger f.eks dersom det er et svakt lys bare for å fremheve litt, og at du faktisk har bilen til det!

Dette er nå min mening da, så jeg svarer verken teit eller tøft på denne pollen da det kommer helt ann på bilen mener jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så synes jeg at Carbon KAN være tøft dersom det er gjort korrekt,

Neon er i mine øyne usmakelig i 9 av 10 tillfeller, i værtfall på bmw, sånt har man japsebiler til.

Kan vel egentlig si at jeg støtter denne fult ut. Som jeg skulle sagt det selv! :wink:

Så blir ingen stemme på pollen fra meg heller dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøft eller teit?

karbon i seg selv er genialt! det er sterkere enn stål, det leder bort varme bedre enn stål, det er lettere enn stål. hva mere trenger man og si?

men, og sette på karbon som "styling" er bare tullball. blir bare jallapreg, og er ofte fake. siden karbon er relativt dyrt... japsebiler med 250kg styling er i mine øyne bortkasta, og bare jalla. og ordentlig karbon holder ikke lenge på glansen, sola ødelegger det... så det må egentlig lakkeres, og da er vitsen som styling borte...

neonlys har jeg store problemer med og finne noe tøft, eller fint med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...