B_K___ Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 lyset lyser konstant på den ene sia, å tenninga er helt av. noen som har vert borti det? Det gjelder en 520i 97 mod (e39) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2007 ingen som har vært borti det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Har ikke vært borti det nei, men lysene styres av en lysmodul og ikke releer. Så en diagnose test vil nok sikkert kunne gi en pekepinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 er det plutselig blitt sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2007 ja, dama lånte bilen den dagen, og hun brukte ikke langlysa en gang. lurer på hva jeg ska gjøre, har tatt ut lyspære nå da, så den ikke skal ta all strømmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Dette dukka opp når eg satt å leita litt... Fiks av lys modul. http://www.autopower.se/?oppna=/powerbo ... ?id=209915 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 er det plutselig blitt sånn? Nei den ble levert sånn når den var ny.. Neiiida :D:D baaaare tuller jeg for de som ikke skjønte det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 hehe.. jeg tenkte på om han kanskje hadde kjøpt bilen nettopp og den var sånn elns.. hehe:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå